מבזקיםמשפטי/פלילי

הותר לפרסום: פוענח רצח פואד מרעי שנורה למוות לפני כחודש בחיפה

משטרת ישראל התירה לפני זמן קצר לפרסם כי פענחה את הרצח של פואד מרעי בן ה27 מחיפה. היום הוגש כתב אישום נגד שני החשודים במעשה.

בתום חקירה מורכבת שניהל צוות חקירה מיוחד (צח"מ) במרחב במהלך החודש האחרון, הוגש היום (שלישי) כתב אישום בבית המשפט המחוזי חיפה נגד שני תושבי העיר- עיסאם אבו שיבאן בן 19 וקטין נוסף כבן 17, לאחר שפענחה את תיק הרצח של פואד מרעי בן ה27 שנורה למוות בתאריך 12.11.19 מחוץ לחנות ברחוב אלנבי בחיפה.

זירת האירוע. צילום: דוברות המשטרה

ראשיתה של הפרשה, עם קבלת דיווח בתאריך 12.11.19 בשעות הצהריים בדבר אירוע ירי ברחוב אלנבי בחיפה, במסגרתו נפגע באורח אנוש תושב המקום, כאשר בתום ניסיונות החייאה נקבע מותו בבית החולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

לאחר הרצח ניסה הקטין לברוח לירדן ובתאריך 16.11.19, נעצר במעבר הגבול על ידי המשטרה ואילו החשוד השני אשר היה נתון בבריחה נעצר בתאריך 5.12.19 על ידי המשטרה כשהוא מסתתר בצימר בצפון.

בתוך כך, החקירה המסועפת כללה פעולות רבות ומורכבות, לרבות ניתוח פורנזי של ממצאים בזירה והפעלת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שהובילו אל החשודים שנעצרו, נחקרו ומעצרם הוארך מעת לעת.

כאמור, היום הוגש נגד החשודים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים בבמ"ש המחוזי באמצעות פרקליטות מחוז חיפה. לציין כי קיים צא"פ על זהות הנאשם הקטין בשל גילו וכן צא"פ מלא על כתב האישום עפ"י החלטת בימ"ש הבוקר עד יום א'.

להדגיש, כי מדובר בפענוח רצח נוסף במגזר הערבי השבוע , לאחר שצוות החקירה המיוחד של מרחב אשר הצליח לאסוף את כלל הממצאים והראיות הנדרשות בתיק.

פענוח הרצח היום מצטרף לשורה של פענוחים שהצליחה המשטרה לחקור, לחשוף ולהעמיד את מבצעי הפשע לדין, ומהווה הפענוח ה– 36 של רצח במגזר מתחילת השנה.

משטרת ישראל הדגישה כי תמשיך בפעילותה המבצעית, החקירתית והמודיעינית לסיכול פשיעה חמורה במגזר, לצד חיפוש ותפיסות אמצעי לחימה (מעל 4000 אמצעי לחימה נתפסו מתחילת השנה), ואכיפה חסרת פשרות כנגד פורעי חוק, עד לכליאתם אחר סורג ובריח , כך שציבור שומר החוק יוכל לנהל אורח חיים תקין ובטוח .

2 תגובות

Back to top button