מבזקיםתאונות דרכים

מת מפצעיו הולך רגל בן 60 שנפצע קשה מפגיעת רכב בתל אביב

בבית החולים נקבע לפני זמן קצר (שלישי) מותו של הולך רגל כבן 60 שנפצע מוקדם יותר קשה מאוד מפגיעת רכב ברחוב עולי ציון בתל אביב. הוא פונה במצב אנוש לאחר פעולות החייאה בזירת התאונה.

חובש רפואת חירום במד"א אריה פרקש סיפר: "כשהגענו למקום ראינו במרכז הכביש גבר כבן 60 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי, ביצענו פעולות החייאה עד שחזר הדופק. העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לביה"ח כשמצבו קשה מאוד, מורדם ומונשם."

אריה גולדברג חובש באיחוד הצלה סיפר: "בסיוע פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה בזירת התאונה על הולך הרגל שסבל מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפגיעת רכב מסחרי. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני תאונות הדרכים שנמצאים במקום פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

2 תגובות

  1. אדם יקר מאוד הלך מהעולם הזה אין לכם מושג כמה טוב היה בו וממה הוא הלך מכלום בבקשה תיזהרו בכבישים אני מתחנן לכל מי שקורא את הכתבה לקרוא ולהפנים לא להגיד "מסכן" וזהו בואו נעזור שלא יהיו מסכנים כאלה תרחמו על המשפחות.. משפחה אחת התפרקה היום בבקשה תתפללו לרפואת אימו אישה בת 75 שאלוקים יתן כח לעבור את זה ברוך דיין האמת שלא נדע עוד צער אמן

  2. משתתף בצער המשפחה שלא תדעו עוד צער תנחומו משמיים מתי נשמע דברים משמחים בלי אסונות וצער

Back to top button