מבזקיםרצועת עזה

חמאס: הערב נחשוף הישג ביטחוני חדש שתוצאותיו ידהימו את הכיבוש

דובר חמאס, חאזם קאסם אמר היום (שלישי) כי "הארגון יחשוף הערב בשעה 21:00 הישג ביטחוני חדש של גדודי אל קאסם הנושא את השם "מיראז'", בהקשר של הסכסוך המתמשך עם האויב הישראלי, שתוצאותיו ידהימו את הכיבוש ביכולות ההתנגדות".

קאסם אמר כי ההישג שיחשוף הארגון ידגיש במידה רבה את יכולת ההתנגדות באזור וישבור את תדמית היוקרה של שירותי המודיעין הישראלי. "ההתנגדות יכולה להביס את מנגנון הביטחון הישראלי, המודיעין הצבאי והשב"כ. הקרב הזה נמשך ברמות שונות ומה שיוצג היום יבלבל את תוכניות הכיבוש".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף כי "ישנם הישגים רבים נוספים שארגון עדיין לא חשף ויודיע עליהם בבוא הזמן. המלחמה המודיעינית מול הכיבוש נמשכת כל העת. זהו הישג חשוב שיוכיח את כישלון הכיבוש בתוכניותיו הרציניות שכוונו לפגוע ביכולות ההתנגדות".

ההישג הביטחוני שעליו מדברת הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס יוצג כאמור הערב בשעה 21:00 בערוץ הטלוויזיה הלבנוני "אל-מיידיין" בסרט תיעודי ששמו "מיראז'", שפרומו קצר שלו כבר פורסם במהלך היום.

דובר חמאס, אבו עובדייה אמר בציוץ בערוץ הטוויטר שלו ביום שישי האחרון כי "במסגרת הקרב המתמשך שלנו עם האויב… גדודי אל קאסם יחשפו, תוך מספר ימים הישג ביטחוני ומודיעיני חשוב שיהווה מכה חדשה להנהגת האויב שנכשל בתוכניתו הרצינית לפגוע ביכולות ההתנגדות".

תגובה אחת

  1. מה שקובע בסופו של דבר : האפשרויות הקיומיות ; לארצות ערב יש שטחים רבים וגדולים מאוד , ביחס לשטח הקטן מאוד שיש למדינת ישראל .
    מדינת ישראל קלטה בשטח הקטן גם את היהודים מארצות ערב , והשאירו שם רכוש רב .
    מדינות ערב עים השטחים הרבים והגדולים , יכולים לקלוט את הפלסטינאים מרצועת עזה , ומיהודה ושומרון .
    במידה וארצות ערב מרובות השטחים יקלטו את ערביי ארץ ישראל שחיים ברצועת עזה וביהודה ושומרון , אפשר יהיה לתכנן בתנאי שלום עתיד משופר לדורות העתיד , של קידום המחקר בתחום המדע והרפואה ,נגד מגיפות ומחלות חשוכות מרפא , שיביאו תועלת רבה לדורות העתיד .

Back to top button