מבזקיםרצועת עזה

חמאס: כך הצלחנו במשך יותר משנתיים להונות את השב"כ הישראלי

ערוץ הטלוויזיה הלבנוני "אל-מיאדין", המקורב לארגון חיזבאללה שידר הערב (שלישי) סרט דוקומנטרי שחשף לכאורה פרטים על תוכנית שב"כ שסוכלה על ידי גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס.

בתוכנית דווח כי המבצע התקיים בין השנים 2016-2018 והוצג תחת השם "מיראז'". על פי הסרט "מבצע מיראז'", ניסה המודיעין הישראלי לגייס פלסטיני מרצועת עזה תוך ניצול מעמדו החברתי על מנת שבאמצעותו ישיג מספר יעדים שהציב לעצמו והבולט בהם, לפוצץ טילים ארוכי טווח ברצועת עזה ולאתר משגרי טילים בעתות הסלמה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

בהמשך התוכנית דווח כי כוחות הביטחון של חמאס עלו מיד על מזימת המודיעין הישראלית והכינו תוכנית שלמה שנועדה להונות את ישראל באמצעות אותו מקור שגויס אך בפועל היה פועל בשביל ההתנגדות.

ההתנגדות אפשרה לסוכן שגויס לפעול ולספק מידע שגוי ובין היתר לחשוף באמצעותו את שמות הקצינים האחראיים על רצועת עזה במנגנוני הביטחון הישראליים (שב"כ). ההתנגדות הצליחה לשים ידה על הציוד הטכני שנשלח לאותו סוכן כפול. בנוסף, פורסמה הקלטת שיחה בין מפעיל השב"כ לסוכן הכפול הפלסטיני שמציגה לכאורה את ההלם של המפעיל לאחר שנודע לו כי מדובר בסוכן כפול שפעל עבור ההתנגדות וסיכל את ה"מזימה הישראלית".

בסוף הסרט נראה שיגור הטילים לעבר ישראל שסוכן השב"כ ניסה על פי התוכנית לשבש ולהשמיד.

מפקד צוות האבטחה בחמאס אמר בסרט "מבצע מיראז": "אנו מנהלים קרב מודיעיני ארוך ומתמשך מול האויב הישראלי ומשתמשים באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בעולם. אחרי יותר משנתיים הישראליים גילו שההתנגדות מרמה אותם. מה שנחשף היום הוא חלק קטן מאוד מהמאמץ הביטחוני המתמשך וגדל. אנחנו נרדוף אחר מקורות הכיבוש וננתק את עורק המידע של האויב".

הסרט "מבצע מיראז" ששודר הערב בערוץ הטלוויזיה הלבנוני "אל-מיאדין"

תגובה אחת

  1. סיפורי אלף לילה ולילה. קול הרעם מעזה. הדמיון המזרחי עובד שעות נוספות

Back to top button