מבזקיםפוליטי / מדיני

"הממשלה חייבת להיות מאוד שמרנית ולא להתנהל כפי שהיא מתנהלת"

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ סייר היום (רביעי) ברמת הגולן ביחד עם ראש המועצה האזורית גולן חיים רוקח וחברי הכנסת צבי האוזר, ע'דיר מריח, יזהר שי ואורלי פרומן.

גנץ אמר בתצפית עמק הבכא, סמוך לגבול סוריה כי: "עמדנו היום מקרוב אחרי האתגרים בשטח והבעיות באזור הגולן. ראשית, אתגרי הביטחון שהשתנו ועדיין קיימים. כרמטכ"ל במאי 2011, הייתה קרוב לכאן חדירה לאזור מג'דל שמס שבעקבותיה שינינו את ההתנהלות שלנו והתאמנו אותה".

צילום: אלעד מלכה

גנץ הוסיף, כי הוא "מברך על ההכרה האמריקאית ברמת הגולן ועל הכוונות של המדינה לפתח אותה, אבל המספרים מעידים אחרת- 20 או 30 אלף תושבים ללא גידול משמעותי, זה מעט מדי. הגולן הוא מקום חשוב ואנחנו נעשה הכל בכדי להאיץ את הטיפוח והפיתוח של המקום הזה. גם בתשתיות אזוריות וגם בחיבור לשאר הארץ. המדינה חייבת להיות יותר קשובה למרחב הזה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אלעד מלכה

גנץ נשאל והתייחס לנושא מינוי מ"מ פרקליט המדינה ואמר כי "ממשלת ישראל היא ממשלת מעבר מזה זמן רב, והיא חייבת להיות מגה שמרנית בכל מה שהיא עושה. כל דבר חייב להיות בסמכות, התייעצות והסכמה. כל ניסיון לערער את זה הוא לא טוב. איני מכיר את המועמדת שמבקש להביא השר אוחנה לטוב או לרע, אבל הממשלה חייבת להיות היום מאוד שמרנית ולא להתנהל כפי שהיא מתנהלת".

צילום: אלעד מלכה

גנץ אף בירך על מעצר רשת הטרור ביהודה ושומרון, ואמר כי "מדובר על פעולה חשובה של השב"כ וצה"ל במלחמה בטרור".

צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה

Back to top button