בריאותמבזקים

טיפול בקונדילומה בלייזר – כל המידע ומרכזי הטיפול בפריסה ארצית

קונדילומה היא מחלה נפוצה המביאה לתחושת חוסר ביטחון בקרב הסובלים ממנה שכן היא מתבטאת בנגעי עור המופיעים על אברי המין. רבים מהסובלים ממנה אינם פונים לטיפול בשל תחושת המבוכה הכרוכה בכך ולמעשה גורמים לעצמם נזק שכן היבלות נוטות להתפשט ולהתרבות.

הקונדילומה נחשבת לאחת ממחלות המין הנפוצות ביותר אך יש לה טיפול! היא נגרמת בעקבות חשיפה לוירוס הפפילומה HPV ומדביקה נשים וגברים כאחד. החשיפה לוירוס נעשית באמצעות יחסי מין ואגינלים, אוראליים או אנאליים. בין גורמי הסיכון להידבקות והדבקה הם מגע מיני לא מוגן, ריבוי בני זוג ומערכת חיסונית מדוכאת.

טיפול בקונדילומה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המרכזיים הרפואיים והאסתטיים של אתר דוקטור חן עבור טיפול בקונדילומה מתבצעים בלייזר המתקדם ביותר שמאפשר להסיר את יבלות הקונדילומה במהירות ויעילות ולמנוע את התפשטותם ואת הדבקת בני הזוג. הסניפים נמצאים בפריסה ארצית ב: תל אביב, באר שבע, כפר סבא, קריית חיים, כרמיאל וגבעתיים תוכלו להיכנס אל אתר דוקטור חן ולקבל פרטים נוספים על מהות הטיפולוהסניפים בפריסה ארצית.

כל טיפול בקונדילומה מתחיל בבדיקה מקיפה באזור אברי המין ופי הטבעת שכן הנגיף נוטה להתפתח אופטימלית באזורים לחים למחצה ולכן, יופיעו יבלות הקונדילומה על שפתי איברי המין, בפי הטבעת ובאזור החיצוני של הנרתיק. אצל גברים, יופיעו קונדילומות על גבי הפין, שק האשכים ובאזור פי הטבעת. יבלות הקונדילומה אינן כואבות אך הן יכולות לגרום לגרד ולאי נוחות רבה ובעיקר למבוכה ולפגיעה בביטחון העצמי. חשוב לדעת כי יבלות הקונדילומה אינן חולפות מעצמן והן מחייבות טיפול שכן הן נוטות להתפשט ולהתרבות. כאשר מזוהה קונדילומה ניתן להתחיל בטיפול בה. הטיפול המוכח ביותר כיום והנחשב ליעיל ביותר הוא טיפול בקונדילומה בלייזר. מחקרים מוכיחים כי הסרת יבלות הקונדילומה בלייזר, תורמים לחיזוק המערכת החיסונית המתמודדת בצורה טובה יותר עם נגיף ה-HPV וגורמת לסילוקו מהגוף.
הסרת קונדילומה

יבלות קונדילומה ללא טיפול יתפשטו תוך זמן קצר ולכן, על טיפול בקונדילומה להיות מהיר. מחקרים שנעשו בשנים האחרונות הצביעו על כך כי 90% מגורמי הסיכון למחלת סרטן צוואר הרחם נגרמו עקב חוסר טיפול בזמן במחלת הקונדילומה. בנוסף, הוכח כי טיפול בקונדילומה בלייזר, מעודד את מערכת החיסון לסלק את הנגיף מהגוף במהירות (בכדי להבטיח ניקיון מוחלט של הווירוס מהגוף, מומלץ להמשיך ולקיים יחסי מין מוגנים גם לאחר הסרת הנגעים בלייזר לפחות 3 חודשים לאחר הטיפול.)

מהו הטיפול היעיל ביותר בקונדילומה?

קיימות שיטות שונות ומגוונות לטיפול בקונדילומה. בין השיטות הנפוצות:

חיסון גרדסיל – כיום, חיסון גרדסיל הוא החיסון הניתן לנשים ויעיל ביותר לצורך מניעת סרטן צוואר הרחם ומניעת יבלות על אברי המין הנגרמות בשל נגיף הפפילומה. החיסון מומלץ לנשים עד גיל 45 והוא ניתן לנערות בכיתה ח' אך אינו אפקטיבי לצורך טיפול בווירוס וביבלות לאחר הדבקה.

תכשירי מריחה ותרופות– מתאימים ליבלות קטנות שהגישה אליהן קלה. התכשירים גורמים לצריבה כימית בעור ולהסרת הנגעים בצורה הדרגתית.

הסרת יבלות כירורגית– לרוב, נדרשת הרדמה מקומית. בשיטה זו מוסר הנגע באמצעי חיתוך ותפירת החתך לאחר ההסרה.

טיפול באמצעות מחט חשמלית– צריבה ישירה של היבלת עד לנשירתה.

צריבה בחנקן נוזלי– שיטה המיועדת להסרת נגעים חיצוניים. בשיטה זו מותז חנקן לאזור היבלת הגורם להקפאתה ולהרס התאים בה. לאחר ההתזה משנה היבלת את צבעה. (לרוב ייווצרו צלקות באזור הטיפול והוא דורש טיפולי חוזרים ונשנים)

הסרה בשיטות גלי רדיו – טיפול בתדרים 2.4 -4 מגה הרץ. כרוך בהרדמה מקומית. בשיטה זו נצרב האזור הנגוע ישירות ללא דימום.

הסרה בלייזר – נחשבת לטיפול האפקטיבי ביותר כיום מאחר והוא מאפשר התאמת אורך הגל לסוג הנגע והסרת הנגע מהשורש ללא יצירת נזק משני לאזור היבלת הבריא.

כל היתרונות של טיפול בקונדילומה בלייזר
טיפול בקונדילומה בלייזר נחשב למהיר והמתקדם ביותר לצורך הסרת יבלות קונדילומה והיחיד המסייע למערכת החיסונית של הגוף להתגבר על נגיף ה-HPV.

• הטיפול מביא לחיזוק המערכת החיסונית

• מסיר ועוצר את התפשטות הנגעים בדרך המהירה והיעילה ביותר

• מאפשר התאמת ויסות העוצמה על פי גודל הנגע ומיקומו וחוסך כאבים וצלקות

• הוכח קלינית כטיפול המתקדם ביותר המסייע לגוף להתגבר על הנגיף.

• מאפשר לחזור לשגרה ללא תופעות לוואי או סיבוכים

• אינו מצריך הרדמה, תפרים או הכנה מיוחדת

• מאושר על פי כל תקני הבריאות העולמית והישראלית CE ו- FDA

• הטיפול המוכח כיעיל ביותר בקונדילומה עם התוצאות המהירות ביותר העוצר את התפשטות הנגעים ואופן ההדבקה.

• מבוצע בקליניקה ללא צורך בחדר ניתוח

• טיפול המתאים לכל צבע וסוג עור

• ב-90% מהנגעים, הטיפול מאפשר חזרה מהירה לשגרה.

טיפול של מומחים ברשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן

למומחים של רשת המרכזים האסתטיים של אתר דוקטור חן ניסיון רב עבור טיפול בקונדילומה בלייזר. המומחים שלנו מודעים לחשיבות מהירות הטיפול ולכן מאפשרים לכם לקבוע תור מהיום למחר ואפילו מהיום להיום על מנת למנוע את התפשטות הקונדילומה ויצירת נגעים חדשים. הייעוץ ברשת אתר דוקטור חן ניתן ללא תשלום ומחיר הטיפול נקבע על פי כמות הנגעים. טובי המומחים בטכנולוגית הלייזר המתקדמת והיעילה ביותר לטיפול בקונדילומה, מחכים לכם ברשת המרכזים האסתטייםל אתר דוקטור חן לפגישת אבחון וייעוץ. זכרו! חשוב לטפול בזמן כדי למנוע התפשטות המחלה וליצור תהליך החלמה אפקטיבי.

——
המידע בכתבה זו אינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי או רפואי בנושא. תוכן הכתבה מטרתו לספק מידע בלבד ובשום מקרה אינו בגדר המלצה או עצה רפואית ו/או חוות דעת רפואית מקצועית.

Back to top button