חדשות הארץמבזקים

פורסם שמה של ההרוגה השלישית בתאונת האוטובוס הקטלנית

היום (שלישי) הותר לפרסום שמה של ההרוגה השלישית בתאונת האוטובוס הקטלנית בקו 947 שאירעה שלשום בכביש 40, סמוך לנתב"ג. ההרוגה היא ברטה שוורץ בת 71, ילידת הארץ ומתגוררת מזה שנים רבות בפילדלפיה. היא הייתה על האוטובוס ביחד עם בעלה ברוך שוורץ שהתיישב בספסל האחורי וחייו ניצלו.

שוורץ הגיעה לארץ לביקור ראשון לאחר 9 שנים. היא הייתה מורה בפילדלפיה והותירה אחריה שתי בנות ובן ו-17 נכדים. הנכד ה-18 אמור להיוולד בעוד כשבועיים.

ברטה שוורץ ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

סוזן צ'לדר שומן מפילדלפיה שבנה אריק למד אצל שוורץ ספדה לה בעמוד הפייסבוק שלה: "כל כך עצוב לשמוע את החדשות על התאונה הטרגית הזו שלקחה את חייה של המורה האהובה מבית הספר היסודי של אריק. ברטה שוורץ הייתה אישה עדינה ואהובה על כל מי שהכיר אותה. הייתי רואה אותה כמעט מידי שבוע בסניף הדואר והיא תמיד קיבלה אותי בחום והייתה דורשת לשלומו של אריק, גם אחרי כל השנים שעברו. תמיד התפעלתי שתמיד זכרה את הילד שלי מתוך כל התלמידים שלימדה במשך עשרות השנים. תהיי נשמתה צרורה בצרור החיים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שמה של שוורץ פורסם לאחר שהותר לפרסום אמש שמם של שני ההרוגים הנוספים בתאונה הקטלנית, יוסף קהלני בן 79 תושב פתח תקווה והיילי ורנברג בת 35 מירושלים. שמה של ההרוגה הרביעית טרם פורסם.

בתוך כך, חקירתו של נהג האוטובוס, אלכסנדר לייבמן בן ה-44 מחיפה נמשכת ולפי שעה טרם ברורות הנסיבות של התאונה הקטלנית. אמש פורסם בחדשות 13 כי שבוע קודם לכן עבר האוטובוס בדיקת תקינות, הכוללת את הבלמים והשלדה ולא נמצאו ליקויים כשלהם.

כמו כן, בבדיקה ראשונית של הנהג לא נמצאו סמים או אלכוהול בדמו וככל הנראה גם מכשיר הטלפון הסלולרי שלו היה בתיק בזמן התאונה. גם מצבו הבריאותי היה תקין ובכביש לא נמצא כל סימן או ליקוי בתשתית שהיה עלול לגרום לתאונה.

חקירת המשטרה נמשכת ומתחזק החשד כי טעות אנוש היא הגורם לתאונה הקטלנית. אמש הוארך מעצרו של הנהג בבית משפט השלום בראשון לציון בארבעה ימים.

צילום: דוברות זק״א
צילום: דוברות זק״א
צילום: תיעוד מבצעי מד״א
צילום: דוברות זק״א

Back to top button