מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ קרעי למתפקדי הליכוד: "הרב הכריע – להצביע נתניהו בפריימריז"

ח"כ ד"ר שלמה קרעי (הליכוד) פרסם לפני זמן קצר (שלישי) בעמוד הפייסבוק שלו כי "מו"ר הגאון הרב מאיר מאזוז שליט"א הכריע להצביע נתניהו בפריימריז".

"חיבתו לראש הממשלה ידועה לכל והתגלתה ביתר שאת בברכה החמה שבירך אותו במוצאי השבת האחרונה" כתב ח"כ ד"ר שלמה קרעי, "כדרכו בקודש, קיבל את ההחלטה בשיקול דעת ובכובד ראש ומתוך כבוד לכל הנוגעים בדבר וטעמו ונימוקו עמו."

עוד הוסיף כי "כשמש המוסיף על נרות החנוכה, אוסיף עוד טעם מדברי החכם מכל אדם שאמר: "לֵךְ מִנֶּגֶד לְאִישׁ כְּסִיל" (משלי יד). פרשנות אקטואלית לפסוק היא שכאשר אתה רואה את התקשורת והשמאל מהללים את המועמד השני בהלל גמור ובהודאה, תעשה בדיוק את ההיפך. הם יודעים שנתניהו הוא היחיד שיכול בעז"ה להוביל את המחנה הלאומי לנצחון מוחץ בבחירות לכנסת ולכן מנסים להוכיח לנו באותות ובמופתים את ההיפך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד כתב בהמשך כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו נלחם בשביל מדינת ישראל במשך למעלה משלושים שנה. הגיע הזמן להכיר לו טובה. טובה שתחזור אלינו בכפל כפליים בשירות האדיר שהוא ימשיך לעשות למען מדינת ישראל" והוסיף, "אני קורא לכל מתפקדי הליכוד לבוא לעזרת השם בגיבורים, למען מסורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל, ולהצביע נתניהו ביום חמישי הקרוב."

צילום: טופז לוק

תגובה אחת

Back to top button