צרכנות

נותנים בוסט לעסק שלכם

אז יש לכם הכול כדי לפתוח את העסק שלכם. דאגתם לפתוח תיק ברשויות המע"מ, הדפסתם כרטיסי ביקור, שילמתם מראש את שכר הדירה עבור המשרד ושכרתם עובדים טובים. עכשיו חסר רק דבר אחד – לקוחות. והלקוחות לא בדיוק באים, ולא מפני שאין לכם מה להציע, אלא מכיוון שהם פשוט לא יודעים על קיומכם. אז אמנם אתם חזקים בתחום שבו אתם עובדים, אך אם אין לכם מושג ירוק בתחום השיווק, יהיה לכם קשה יותר להשיג את הלקוחות הראשונים שלכם. כך שמה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לחברה איכותית המציעה שירותי שיווק ופרסום.

בואו לפרסם איתנו

חברת דיגיטל בוסט שמה לה למטרה לסייע לבעלי העסק להגיע לרשתות החברתיות ולפעול בגדול, כך שגם לעסק הקטן ביותר יהיה בהחלט מה להציע. תוכלו להינות ממגוון רחב של שירותים איכותיים שיתנו לכם את הבוסט הראשון להצלחה המסחררת של העסק באינסטגרם:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • קניית עוקבים – בשלב הראשוני, סביר להניח שלא יהיו לכם הרבה עוקבים. אך אל דאגה, כאן תוכלו לרכוש את מאות העוקבים הראשונים שלכם במחירים משתלמים לכל כיס. ולא מדובר בעוקבים מזויפים, אלא בעוקבים ישראלים אמיתיים שיעזרו להראות לכולם עד כמה כדאי להצטרף אליכם.
  • קניית לייקים – וכמובן, אי אפשר בלי הלייקים. כמו במקרה של קניית העוקבים, הלייקים אמיתיים לחלוטין ומסייעים לכם להתפתח.
  • קניית תגובות – תגובות חיוביות חשובות מאין כמותן בתחילת הדרך. תוכלו לרכוש תגובות בעברית וליהנות מתשבחות שירכשו את אמונם של הגולשים האחרים.
  • קניית צפיות לסרטונים – אם חשוב לכם לקדם סרטון מסוים באינסטגרם על פני האחרים, תוכלו לקנות מספר צפיות מוגדר בתור התחלה ולהניח למספר הצפיות לעשות את העבודה.
  • עושים מייקאובר לעמוד העסקי שלכם – השירותים שאתם מעניקים הם פיצוץ והמוצרים איכותיים מאוד, אך עמוד האינסטגרם שלכם, איך נאמר זאת, זקוק לשיפוץ. אבל זה לא צריך להדאיג אתכם, כי צוות של אנשי קרייאטיב יכול לעשות בשבילכם את כל העבודה, תוך יצירת קשר עם הלקוח, שיפור עמוד האינסטגרם או יצירתו מחדש והעלאתו לאוויר.
  • רובוט לאינסטגרם – אם אתם מעוניינים לקדם את עמוד האינסטגרם, אבל בו בזמן להתעסק גם בדברים אחרים, רובוט לאינסטגרם הוא התשובה. זהו העובד הקבוע שלכם שעובד נון-סטופ. הרובוט מבצע עדכונים, עושה לייקים לעוקבים ושולח הודעות לעוקבים חדשים. כמו כן, לרובוט, הנבנה בטכנולוגיית בינה מלאכותית, יש יכולת ללמוד את קהל היעד ולשפר את הביצועים ברשת האינסטגרם.

לא נחים על זרי דפנה

חשוב להבין כי גם לאחר שקיבלתם את 200 או 300 הלייקים או העוקבים שרציתם, עליכם להוכיח את עצמכם כדי להמשיך ולקדם את העסק. בדיגיטל בוסט, כשמה כן היא, נותנים לכם את הבוסט הראשון. כעת, עליכם להוכיח את עצמכם בכך שתמשיכו להשקיע בעמוד האינסטגרם שלכם. אם אין לכם זמן לקדם את העמוד, מנו עובד אחר שיעשה את כל העבודה במקומכם. תוכלו גם לקדם את עצמכם על הדרך, אם תזכרו לשתף את העוקבים שלכם בעבודה הרבה שאתם עושים. צלמו ותעדו את הכול – איך אתם מפתחים את המוצר, איך אפשר להשתמש בו וגם אפיזודות מצחיקות מחיי היום יום של העובדים יכולות לתרום לאווירה. כמובן, חשוב להקפיד גם על תכנים קצרים וקולעים, מילות מפתח והאשטאג.

לא רק לאינסטגרם

אנו בחברת דיגיטל בוסט לא מתמקדים רק באינסטגרם. השירותים מתפרסים גם על פני פלטפורמות אחרות. כך שניתן לקנות תגובות, עוקבים ולייקים גם לפייסבוק וליוטיוב. כאשר יש לכם עסק פעיל, אתם מעוניינים בכך שהוא יקבל כמה שיותר חשיפה, והצוות המקצועי נמצא כאן כדי לכוון ולהדריך אתכם. רוצים לדעת עוד? בקרו אותנו בפייסבוק והתרשמו ממגוון השירותים המוצעים לכם במחירים אטרקטיביים.

Back to top button