חדשות הארץמבזקים

משרד החוץ פרסם אזהרה למטיילים הישראלים בפיליפינים

משרד החוץ מבקש להזהיר את המטיילים השוהים בפיליפינים על טייפון ”Ursula" הצפוי לפגוע במדינה. על פי דיווחי השירות המטאורולוגי הפיליפיני, הטייפון "Ursula" נמצא כעת באזור מזרח סאמר וצפוי להגיע ביממה הקרובה (25/12) לאזורים נרחבים בפיליפינים וביניהם סבו, קזון, צפון פלוואן (אל-נידו), בוהול, סיקיאור ושירגאו.

טייפון "Ursula" מוערך בדרגה 2 וילווה בגשמים עזים, רוחות בעוצמות גבוהות במיוחד, הצפות ותנאי נסיעה מסוכנים, בעיקר בתעבורה הימית. נכון לעכשיו ידוע כי כל המעבורות שהיו אמורות להפליג מאזורים אלו מקורקעות בהנחיית משמר החופים הפיליפיני.

משרד החוץ ממליץ לאזרחים הנמצאים באזורים אלה לעקוב באופן שוטף אחר דיווחי מזג האוויר בימים הקרובים ולהישמע להנחיות הרשויות המוסמכות במקום בכל הנוגע לפינוי, ציוד הכרחי ומקומות מקלט. כמו כן, ממליצים במידת האפשר להימנע מלהגיע למקום בהם הטייפון צפוי לפגוע, או לעזוב מקומות אלו אם קיימת אפשרות כזו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאתר השירות המטאורולוגי הפיליפיני באנגלית: http://bagong.pagasa.dost.gov.ph

לאתר של מרכז האזהרה לטייפונים הבינלאומי: http://www.metoc.navy.mil/jtwc/jtwc.html

משרד החוץ מבקש להדגיש כי ההחלטה באם לבקר באזורים הנזכרים לעיל ו/או לשהות בהם נתונה לשיקול דעתו של כל אדם ואדם והיא על אחריותו הבלעדית. כן יובהר בהקשר זה כי מבחינת הדין הישראלי, לא קיים איסור לבקר באזורים המצוינים לעיל ו/או לשהות בהם.

פיליפינים. קרדיט: pixabay

Back to top button