מבזקיםתנועה ותחבורה

תיעוד: "בזכות העירנות שלי, שברתי את כל ההגה לימין וכך ניצלתי"

יוסי, תושב ביתר עילית בן 24 העובד כטכנאי לפרנסתו, יצא הבוקר לעוד יום עבודה שגרתי אך שום דבר לא הכין אותו למקרה שבו ימצא עצמו שניות ספורות מתאונת דרכים שייתכן שאף קשה מאוד.

במהלך נסיעתו בכביש 80 ללקוח בירוחם, הגיחה מולו באחד העיקולים בכביש, משאית פול טריילר שנכנסה אל תוך הנתיב שלו ואילולא היה סוטה לשוליים האירוע היה יכול להיגמר לגמרי אחרת.

בתיעוד ניתן לראות כי המשאית נכנסה לעיקול בירידה וככל הנראה בשל מהירות גבוהה שבה נסע הנהג הוא נאלץ להיכנס לנתיב הנגדי. בסרטון גם ניתן להבחין כי מדובר בשוליים צרים מאוד כך שאם האירוע היה מתרחש מטרים ספורים יותר, לא היה ליוסי מקום אליו לברוח מהמשאית והתוצאה כאמור הייתה שונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשיחה עם חדשות MivzakLive סיפר יוסי כי "לכל אורך הכביש וכן בכביש 60 הסמוך, ראיתי המון בני מיעוטים שעוקפים בקו לבן רצוף. ממש פחדתי כל הדרך, הסתכלתי במראות שלא יבוא מישהו מאחורה ופתאום באה המשאית מקדימה שממש בזכות העירנות שלי, שברתי את כל ההגה לימין וכך ניצלתי.. סעו בזהירות".

הסרטון יועבר לידי המשטרה וכן תוגש תלונה על האירוע על מנת לאתר את הנהג ולמצות עמו את הדין.

3 תגובות

  1. חוסר זהירות בהתחשב בתנאי הדרך שהדרך צרה ותלולה וכמובן אם שוליים צרים

  2. ברור שמדובר על נהג ערבי, היית צריך להסתובב באלגנטיות לבוא מאחוריו ולדפוק בו כמה כדורים 9ממ בטריילר על הגלגלים שלו שילך קיבינימט ויתקע במדבר, ואז להאט ולהסתובב חזרה למסלול ולהנות מהדרך וגם לעצור להתרעננות.

  3. אח יקר,
    חשוב לציין : ב"ה תודה שהאיר את עיניך ובנס ניצלת 🙂
    עוד שיעור למציאות הקלוקלת של העסקת מפלצות ואז יללות על הפגיעה הפוט' שלהם בכולנו בעצם התנהלותם !!

    עליהם נאמר : "הם לא גרים במדבריות, הם יצרו את המדבריות (מעבר מאדמה מניבה לאחת שאינה מעוניינת בשום קשר עמם).

Back to top button