מבזקיםפוליטי / מדיני

סער: "יום גורלי לליכוד ולמדינה" ; נתניהו: "מבקש את תמיכתכם"

היום (חמישי) נערכת ההצבעה הגורלית בפריימריז לראשות הליכוד ויקבע האם ראש הממשלה בנימין נתניהו ימשיך להוביל את המפלגה ויהיה גם המועמד מטעמה לבחירות לראשות הממשלה או ח"כ גדעון סער שמתמודד מולו.

ראש הממשלה נתניהו קרא למתפקדי הליכוד להגיע לקלפיות ולהצביע עבורו, "אחיי ואחיותיי מתפקדי הליכוד, בואו היום להצביע עבורי. שנים אני פועל בשליחותכם, עכשיו אני מבקש את תמיכתכם. השמאל והתקשורת לא יחליטו בשבילנו. צאו להצביע עבורי. תודה!" אמר נתניהו.

שר התקשורת ח"כ דודי אמסלם כתב בעמוד הפייסבוק שלו לצד תמונה בה הוא מצולם עם פתק הצבעה בבנימין נתניהו: "הגעתי כעת לקלפי בירושלים על מנת להצביע בפריימריז של הליכוד לבנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל. נתניהו נלחם בשבילנו – אנחנו ניצבים לצידו ! מי שחפץ בליכוד חזק ובניצחון בבחירות – חייב להצביע עבור נתניהו. לשמור על ישראל מעצמה חזקה – מדינית, צבאית, כלכלית וחברתית. חברותי וחברי בליכוד – צאו בהמוניכם להצביע רק לבנימין נתניהו !"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: פייסבוק דודי אמסלם

סגן שר הביטחון אבי דיכטר הצביע הבוקר עבור בנימין נתניהו לראשות הליכוד, בקלפי בעיר הולדתו ומגוריו – אשקלון.

סגן שר הביטחון אבי דיכטר אמר: "בוקר טוב למתפקדי הליכוד. אני כבר הצבעתי בנימין נתניהו, ואני קורא לכם להגיע ולהצביע לנתניהו לראשות הליכוד. לא מוותרים על אף קול. היום כולנו בנימין נתניהו. בהצלחה!"

סגן שר הביטחון אבי דיכטר הבוקר באשקלון

ח"כ גדעון סער כתב לפני זמן קצר בעמוד הטוויטר שלו כי "היום הזה הוא יום גורלי לליכוד ולמדינה. היום בכוחנו לחולל יחד שינוי ולהביא תקווה חדשה לאזרחי ישראל; להבטיח את המשך שלטון המחנה הלאומי ואת נצחון דרכו. אני מבקש את אמונכם ואת קולכם כדי להביא את הבשורה שעם ישראל כולו מצפה לה. בואו להצביע עבורי ויחד נבטיח את נצחון הליכוד ב-2 במרץ.

צילום: מתוך טוויטר ח"כ גדעון סער

Back to top button