צרכנות

דלתות נסתרות למראה מתוחכם ונקי

דלתות נסתרות הן הטרנד הכי חם והכי מבוקש בקרב מעצבי פנים ואדריכלים אשר שואפים להעניק לבית שהם מעצבים מראה נקי, מתקדם ועם חזות מתוחכמת ועדכנית. לא רק מעצבי פנים ואדריכלים אוהבים מאוד דלתות נסתרות כי אם גם לקוחות פרטיים וחברות בנייה מובילות. יותר ויותר אנשים מגיעים לרכוש דלתות נסתרות ודלתות קו אפס לאחרונה. מה היא דלת נסתרת ומה הופך אותה למבוקשת? על כל זאת ועוד תוכלו לקרוא ממש כאן בהמשך מפי המומחים של חברת שערי ברכה אשר מייצרת כבר משנת 1998 דלתות כניסה ודלתות פנים איכותיות ומעוצבות.

מהן דלתות נסתרות

דלתות נסתרות הן דלתות מודרניות אשר מותקנות ממש בקו אחד עם הקיר. מכיוון שהן מותקנות במישור אחד עם הקיר הן לרוב יהיו ללא משקוף או שיהיו בעלות משקוף נסתר מאלומיניום. גם הצירים של הדלת הנסתרת יהיו צירים נסתרים. כך נוצר מראה אחיד והמשכי בין הדלת לקיר, מה שמעניק לחלל הבית מראה חלק, מהודר ורחב יותר. את הדלתות הנסתרות ניתן לקבל במפעל בכל צבע אשר קיים במניפת הצבעים עד 100% ברק או בחיפוי פורניר. כמו כן, ניתן לחפות את הדלתות בחיפויים אחרים כגון טפטים, ציפויים או מתכות ולהתאים בין החיפוי של הדלת לחיפוי של הקיר, כך שייראה כאילו הדלת ממש נבלעת ומתאחדת עם הקיר. כך נוצרת אשליה של פתח כניסה גדול יותר מהרגיל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאיזה בתים מתאימות דלתות נסתרות

הדלתות הנסתרות הן בעלות מראה חלק, אסתטי ומהודר, הן מתאימות במיוחד לחללים בעלי מראה מודרני, הייטקיסטי ומתקדם. כאשר מעצבים חלל פנים של בית או משרד ורוצים להעניק לו מראה אחיד ומוקפד דלת נסתרת יכולה להיות בדיוק הדרך לעשות זאת. כמו כן, דלתות נסתרות מתאימות מאוד לחללים קטנים אשר רוצים להעניק להם מראה גדול ומרווח יותר ולנצל בצורה כמה שיותר טובה את החלל הקיים מבלי לבזבז שטח מיותר על משקופים וכדומה.

הדלת הנסתרת מגיעה בגימור זהה לגימור של הקיר בבית או במשרד, לכן הדלת מתמזגת במראה הכללי באופן מושלם. הדלת מתאימה בעיקר ללקוחות המחפשים דלתות איכותיות במראה נקי ומינימליסטי, אך עליכם לזכור כי הדלת מחייבת התקנה כבר בשלב בניית הקיר, לכן נדרש תכנון אדריכלי מקדים. עם זאת, מתקין מקצועי יכול להתקין את הדלתות הנסתרות גם בקירות קיימים, אך זו הרכבה יחסית מורכבת.

ניתן להתקין את הדלתות הנסתרות בקירות גבס ובקירות בלוקים, כאשר המשקוף מותקן בתוך הקיר ואינו נראה לעין. במפעל שלנו אפשר להזמין דלתות פנים נסתרות בכל מידה וגוון, יש בקולקציה דלתות במידות סטנדרטיות אך אנו מקבלים הזמנות גם של דלתות בהזמנה מיוחדת ובמידות שאינן סטנדרטיות.

כיצד לבחור דלת נסתרת

הבחירה של הדלת הנסתרת תיעשה על ידי מעצב הפנים או האדריכל, לרוב, בהתאם לקו העיצובי הכללי של הבית ובהתאם לדרישות המרחב כגון גובה, רוחב, חיפוי, צבע וכיוצא בזה. אם אינכם עובדים עם מעצב פנים ואתם בכל זאת רוצים לרכוש דלת נסתרת אתם מוזמנים להגיע לאחד משני אולמות התצוגה של חברת דלתות שערי ברכה. שם תוכלו לפגוש את המומחים שלנו שילוו אתכם בכל שלבי הקנייה ויעזרו לכם למצוא את הדלת המתאימה ביותר עבורכם. בעת בחירת הדלת חשוב לשים לב לגורמים כמו מידות, גוון, סוגי החיפוי, מנגנון פתיחה ונעילה, עמידות בפני נזקי מים ומזיקים, תקופת אחריות ומחיר. במפעל של שערי ברכה נוכל לייצר לכם כל דלת נסתרת שתרצו, בכל צבע וגודל שתבקשו ובמחר רחב של עיצובים מודרניים ומלוטשים.

 

Back to top button