מבזקיםמשפטי/פלילי

דר רחוב מואשם בחבלה בכוונה מחמירה לאחר שחברו נמצא מת

בבית המשפט המחוזי בבאר שבע הגיש היום (חמישי) כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד סרגיי אבנסוב, בן 59. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירה של חבלה בכוונה מחמירה.

כזכור, סרגיי אבנסוב הגיע לתחנת המשטרה בבאר שבע בתאריך 29.11 (כשלושה חודשים לאחר האירוע) ודיווח כי הוא זה שגרם למותו של המנוח.

על פי כתב האישום, סרגיי אבנסוב שהה בארץ ללא אשרה. בינו לבין המנוח, ואדים לובייב בן ה-52, קיימת היכרות קודמת על רקע שהותם המשותפת בעבר בהוסטל "בית נתן" בשכונת נווה נוי שבבאר שבע, המשמש הוסטל לדרי רחוב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המנוח סבל מבעיות נוירולוגיות המתבטאות בקשיי הליכה והתנייד בעזרת מקל הליכה.

ביום 30.8.19, בשעה 19:00 או בסמוך לכך, הגיע סרגיי לדירתו של ואדים אשר נמצאת ברחוב יחיא קפאח …, בשכונת נאות לון בבאר שבע. הנאשם והמנוח ישבו בסלון הדירה תוך שהם אוכלים ושותים משקאות אלכוהוליים.

בשלב מסויים, פרץ ויכוח בין הנאשם למנוח שבמהלכו הכה הנאשם את המנוח בשני אגרופים בפניו. מעוצמת האגרופים נפל המנוח מהכיסא עליו ישב באותה העת. בהמשך, הצליח המנוח להתרומם ולהתיישב על הכיסא, והנאשם והמנוח המשיכו לאכול ולשתות משקאות אלכוהוליים.

בשלב מסויים, ובהמשך לוויכוח שהתגלע בין הנאשם למנוח, החל הנאשם ללכת לכיוון חדר הרחצה, בעוד המנוח הולך אחריו. במעמד הנ"ל, הכה הנאשם את המנוח שלא כדין באמצעות אגרופים בפניו. מעוצמת המכות, נפל המנוח על הרצפה בחדר הרחצה. בעוד המנוח שוכב על הרצפה רכן לעברו הנאשם, והמשיך להכותו שלא כדין באמצעות מספר אגרופים בפניו והכל בכוונה להטיל בו נכות או מום או לגרום לו חבלה חמורה. כתוצאה ומעוצמת האגרופים, המנוח דימם באזור פניו.

אילוסטרציה. קרדיט: freepik, עיבוד: חדשות MivzakLive

כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו למנוח חבלות חמורות בדמות שברים בעצם האף ומחיצת האף, שברים בדופן הפנימית של ארובת העין הימנית ובדפנות החיצוניות של הארובה השמאלית, שברים ברצפת הארובות משני הצדדים, שברים בענפי הלסת התחתונה משני הצדדים עם דיסלוקציה של המפרקת.

המנוח נמצא ללא רוח חיים בדירתו ביום 1.9.19 בשעה 10:00 או בסמוך לכך ע"י מכר. בכתב האישום נכתב כי הנאשם, במעשיו כמתואר בעובדות לעיל, פצע את המנוח שלא כדין וגרם לו חבלה חמורה שלא כדין בכוונה להטיל בו נכות או מום או לגרום לו חבלה חמורה.

Back to top button