מבזקיםמשפטי/פלילי

החביאו במכנסיים באמצעות רשת ייחודית עשרות ציפורי בר

סוכל ניסיון ההברחה הגדול ביותר בשנתיים האחרונות; בגשר אלנבי נתפסו ארבעה פלסטינים שניסו להבריח 94 ציפורי בר מירדן ליהודה ושומרון.

בודקי המכס, בשיתוף אנשי רשות שדות התעופה בגשר אלנבי, משטרת ישראל וקציני המנהל האזרחי סיכלו הבוקר (שישי) את ניסיון ההברחה הגדול ביותר בשנתיים האחרונות – לא פחות מ- 94 ציפורי בר מוגנות מסוג חוחית, מירדן ליהודה ושומרון.

לפנות בוקר הגיעו לגשר אלנבי ארבעה פלסטינים תושבי חברון לאחר שחזרו מביקור בירדן. עם הגעתם למסוף, עוררו את חשדם של המאבטחים במעבר, ואלו עיכבו אותם לבדיקה בטחונית. בתוך כך התגלה כי הנוסעים הפלסטינים הסתירו לא פחות מ-94 ציפורי בר נדירות מסוג חוחית אשר הוצמדו לרגליהם באמצעות רשת ייחודית. יש לציין כי החשודים נתפסו ללא ההיתרים הנדרשים, ועל כן עוכבו על ידי מאבטחי רשות שדות התעופה ורכז שמורות הטבע והגנים במנהל האזרחי, והועברו להמשך טיפול משטרת ישראל. במהלך החקירה, הודו החשודים שתכננו יחד להבריח את החוחיות לחברון, במטרה למכור אותם במאות שקלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד לשכת הקישור של מת"ק יריחו בגשר אלנבי, רס״ן האדי חטיב: ״אנו עדים היום לניסיון ההברחה בסדר גודל שלא נראה כמותו בשנתיים האחרונות. בחודש האחרון סוכלו מספר ניסיונות הברחה של ציפורי בר נדירות על ידי פלסטינים ששבים מביקורם בירדן, ושוב הודות לערנות של בודקי המכס, בשיתוף אנשי רשות שדות התעופה בגשר אלנבי וקציני המנהל האזרחי – נמנע היום מעשה אכזרי המנוגד לחוק. המנהל האזרחי בשיתוף כלל הגורמים ימשיך להוביל את המאבק בתופעת ההברחות בגשר אלבני ככלל ובסחר בבעלי חיים בפרט״.

צילום: דוברות מתפ״ש
צילום: דוברות מתפ״ש
צילום: דוברות מתפ״ש
צילום: דוברות מתפ״ש

Back to top button