מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו בנאום ניצחון: "רוב העם תומך בי לראשות הממשלה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא לפני זמן קצר (שישי) נאום ניצחון לאחר שגבר בפער גדול על גדעון סער ונבחר להמשיך להוביל את מפלגת הליכוד ואמר כי "קיבלתי אתמול מנדט מחודש ועצום מהליכוד. אני מודה לכל מנהלי ועובדי המטה" פתח את דבריו נתניהו.

בהמשך אמר כי "בשבועיים האחרונים נגעתי בשטח ופגשתי אנשים נפלאים שאוהבים את המדינה וראיתי גם את האהבה לי ולרעייתי וגם את ההערכה שלהם לעשייה שלי למען המדינה בשליחותם. אני לחמתי בשבילם והם לחמו בשבילי ועל כך נתונה תודתי העמוקה. אני נותן את חיי למען המדינה והניצחון שלי זה הניצחון שלהם. זהו ניצחון כביר כי התגברנו גם על מפיצי הפייק סקרים ומפיקי הפייק ניוז שמנסים גם עכשיו לגמד את הניצחון… עכשיו הזמן להתאחד כדי להביא ניצחון סוחף לליכוד ולימין בבחירות הקרובות. רוב העם תומך בימין ורוב העם תומך בי לראשות הממשלה. ההכרעה הסופית והסוחפת בפריימריז הייתה הבעת אמון עצומה בדרכי, בדרכנו".

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') בני גנץ אמר היום (שישי) בתגובה לבחירת נתניהו לראשות הליכוד: "אזרחי ישראל, כפי שזה נראה את הליכוד ימשיך להוביל הנאשם נתניהו שמוביל את מדינת ישראל בדרך השחיתות. התנועה של ז'בוטינסקי ובגין שדיברו על עליונות המשפט, בחרה במנהיג עם שלושה כתבי אישום שמבקש למוטט את שלטון החוק ולהשיג לעצמו חסינות אישית, במקום לעסוק במה שחשוב לאזרחי ישראל. הבחירות האלו מחייבות אותנו להציב תמונת מראה ל"מפלגת נתניהו" ולבחור באחדות, ממלכתיות ופיוס פנימי. מדינת ישראל צריכה לצאת לדרך חדשה, ולשם כך כחול לבן צריכה להשיג בבחירות הקרובות הכרעה ברורה שתחלץ אותנו מהפלונטר הפוליטי ומדרך השחיתות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2 תגובות

  1. ביבי חולה במחלה ממארת שפגעה בדודו טופז ז"ל אהבת הקהל … עממה הוא משכנע את עצמו כי כולם אוהבים אותו. בקרוב זה התנפץ לו ומבית. וגדעון היית צריך להלך אימייל עליו ולא לרחם !!! אנחנו מאחוריך.

Back to top button