מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ: נביא להכרעה ונרכיב ממשלה שתעבוד למען אזרחי ישראל

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ התייחס היום (שישי) בעמוד הפייסבוק שלו למצב הפוליטי לאחר שנה מאז כניסתו לפוליטיקה ואמר כי היחד עם חבריו למפלגה הציבו אלטרנטיבה אמיתית לשלטון נתניהו שתוביל את המדינה.

"היום לפני שנה, הכרזתי על כניסתי לפוליטיקה. יצאתי לדרך יחד עם שותפים שהלכו והצטרפו למסע מרגש ומאתגר. המסע לשינוי הנתיב בו הולכת מדינת ישראל." כתב גנץ והוסיף, "רבים ייעצו לי לא להיכנס. אמרו לי שאין בפוליטיקה הישראלית מקום לאחדות ולממלכתיות – אבל אני חשבתי אחרת. עשיתי זאת באמונה בצדקת הדרך ובתעוזה. הקמנו את חוסן לישראל, הסתערנו עם כחול לבן, שינינו את פני המפה הפוליטית בישראל. הצבנו לראשונה מזה עשור אלטרנטיבה שלטונית אמיתית לשלטון נתניהו. אלטרנטיבה שתוביל את המדינה."

"המסע שלי ושל חבריי, מצליח בזכותכם. נפגשנו בכל מקום בארץ, בגולן ובשדרות. בקריית שמונה ובירושלים. בתל אביב ובבאר שבע. בשדות החקלאים, מאחורי המיגוניות בעוטף עזה וגם בקניונים ובחוף הים. אין לי ספק שאחרי הבחירות הקרובות, עם עבודה קשה מאוד ובתמיכה גדולה שלכם, נשלים את השלב הראשון ביעדים שהצבנו לעצמנו – נביא להכרעה ונרכיב ממשלה שתעבוד למען אזרחי ישראל." ציין גנץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אופק אבשלום

הוא מתח ביקורת על תוצאות הפריימריז שנערך בליכוד ובחירתו של נתניהו לעמוד בראש המשלה והדגיש כי "תוצאות הפריימריז בליכוד מוכיחות יותר מתמיד שיש רק שתי אופציות על השולחן: או שמדינת ישראל תצא לדרך חדשה ונקייה בהובלת כחול לבן. דרך של הבטחת ביטחון ישראל, החזרת ההרתעה בדרום והחזרת החינוך וצמצום הפערים לראש סדר העדיפויות, או שישראל תישאר תקועה עם נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים אשר שם את טובתו האישית, ורק אותה, מעל לטובת האזרחים. הבחירה ברורה."

לסיכום כתב, "חברים וחברות יקרים, אחרי שנה מלאת אתגרים ופעילות, רציתי להודות לכל אחד שהצטרף למסע- לחבריי לסיעה ולהנהגת כחול לבן שעובדים ימים כלילות, לצוות שמלווה אותי יום-יום בפעילות שמתחילה מוקדם בבוקר ומסתיימת בשעות הלילה המאוחרות, ולכל הפעילים- למי שתלה שלט, למי שעמד בקלפי בימי הבחירות, למי שאירגן חוג בית, וגם לכם העוקבים שלי שמשתפים ומעורבים בפעילותנו. וכמובן לאזרחי ישראל שנותנים בנו את אמונם פעם אחר פעם. זה לא מובן מאליו.
תראו מה עשינו בשנה אחת, תחשבו מה נעשה בשנה הבאה. הגיע זמן כחול לבן. שבת שלום!"

5 תגובות

  1. ההבדל בין ביבי לגנץ זה גם השורשים.
    אבא של ביבי פרופסור מורשה פולין.
    אבא של גנץ איכר רומני.
    אולי איכר רומני מזכיר לכם מישהו
    מאד מושחת שנתלה יחד עם אשתו ע"י העם שלו.

Back to top button