מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ עמיר פרץ: המטרה שלנו היא להגיע ל-61 מנדטים בלי ליברמן

יו"ר העבודה גשר ח"כ עמיר פרץ התארח הבוקר (שבת) באירוע "שבתרבות" ברמת השרון עם דפנה ליאל ואמר כי המטרה של מפלגת העבודה גשר היא לעשות הכל כדי להגיע ל-61 מנדטים לגוש המרכז שמאל בלי ליברמן. ח"כ פרץ אף הזהיר כי אם לא יצליחו להגיע ל-61 בלי ליברמן, נמצא ייתכן שנגיע לסבב בחירות נוסף.

"שיהיה ברור" אמר ח"כ פרץ, "הבחירה היא בין ממשלת שמאל מרכז בראשות בני גנץ עם העבודה-גשר, או ממשלה עם בן גביר וליברמן. המטרה שלנו היא לעשות הכל כדי להגיע ל-61 מנדטים לגוש המרכז שמאל בלי ליברמן. אם לא נגיע ל-61 בלי ליברמן, נמצא עצמנו בבחירות רביעיות."

הוא הדגיש כי "לפני הכל- ממשלה חדשה, כל ממשלה שתקום, צריכה לעבור השתלת לב. תראו את חדרי המיון, את הזוגות הצעירים, את הקשישים. רק אנחנו נהייה הלב החברתי והמצפן המדיני בממשלה שסופרת בני אדם ובשבילה בני אדם לפני הכל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פרץ התייחס לדבריו של יאיר לפיד אתמול ואמר: "שמעתי אתמול את לפיד מדבר נגד דרך השלום שהתחיל יצחק רבין. אני בשמו ודרכו של רבין לא אתן לפגוע. למי שרוצה להמשיך את דרך רבין יש רק פתק אחד – אמת, העבודה גשר."

5 תגובות

  1. המטרה שלי היא להגיע לירח עם קורקינט. פרץ, אתה לא רלוונטי. תעשה מעשה ותכבה את האור אחריך

  2. פרץ, אתה רוצה לקפוץ גבוה מהביצים שאין לך.
    ראשית נראה אם בכלל תעברו את אחוז החסימה??

  3. למפלגת העבודה אין מנהיג כבר יותר מעשור, ראה הרצוג, גבאי ועכשיו פרץ. כל אחד בתורו קברו את המפלגה הזו. בקרוב היא תעלם לגמרי.

Back to top button