מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד לסכסוך שכנים: בן 60 נדקר בתל אביב, נעצר חשוד במעשה

גבר בשנות ה-60 נדקר לפני זמן קצר (שבת) ברחוב אחידקר בתל אביב. צוותי רפואה שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב בעיר.

כוחות משטרה שהגיעו לזירת האירוע פתחו בחקירה ועצרו גבר אף הוא בשנות ה-60 לחייו בחשד למעשה. מבירור ראשוני עולה כי הרקע לאירוע הוא סכסוך שכנים.

2 תגובות

  1. הגיע הזמן שמשטרת ישראל תעמיד את השכנים שהורסים לאחרים את החיים לדין .אני גרה בהרצליה השכן שלי נהג בזמן האחרון לכבות את האורות בחנייה לא פעם ושהוא רואה אותי מחייך לי בפרצוף לאחר מכן .ואנחנו בגיל השלישי הפעם האחרונה שעשה את זה אמרתו לו שיכבד אותי ושיכבד את המעמד שלו שהוא עובד בכיר בבנק ישראל עלה אלנו הביתה הכניס לנו מכות בתרמיל לי ולבעלי וניסה לדרדר אותנו מחדר מדרגות וזה לא היה רחוק מנסיון לרצח פתחתי קריאה במשטרה. ומשטרת העירונית הגיעה אפילו לא ניגשו אליו היות ויש לו לשכן חוקר במשטרה שהוא החבר שלו לאחר המכות צלצל החוקר אליה שאני הגיע אליו ביום ראשון שעה שהמקרה קראה ביום חמישי ממתי המשטרה אומרת ומתקשרת מתי להגיש תלונה אז תבינו החוקר היה בחופשה ובקש שנגיע ביום ראשון בשביל זה הוא הרשה לעצמו לתת לנו מכות ויש מי שיגן עליו משטרת ישראל זה ארגון פשע

Back to top button