חדשות הארץמבזקים

חשד לרצח: הצעיר שנעדר אותר לאחר 3 שבועות ירוי בתוך בור

הערב (שבת) הותר לפרסום כי הצעיר שאותר ביום שישי ללא רוח חיים עם סימני אלימות על גופו בבור ליד בית העלמין החדש של רמת השרון הוא אביתר אזרזר בן 20 מירושלים.

אביתר ז"ל נעדר כשלושה שבועות, מאז 07.12.19 מאזור רמת גן. כוחות משטרה בסיוע יחידת הכלבנים לישראל ביצעו סריקות נרחבות לאיתורו ורק ביום חמישי האחרון פורסמה שוב הודעה לציבור בכדי לסייע בחיפושים אחריו, כאשר באותו היום צוות כלבנים עם שלושה כלבים פעלו בהרי ירושלים במאמצים לאתרו.

צילום: דוברות יכ"ל
צילום: דוברות יכ"ל
צילום: דוברות יכ"ל

כאמור, ביום שישי בשעה 14:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על גבר שכוב מחוסר הכרה בתוך בור בעומק של מספר מטרים בשטח פתוח סמוך לבית העלמין החדש של רמת השרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום האירוע דיווחו על צעיר כבן 20 מחוסר הכרה ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפאראמדיקים של מד"א מיכאל יוחנוב, אדהם בארקת וחסיב שחאדה סיפרו: "חברנו בשטח לגיפ שהשתתף בחיפושים ובחילוץ, העבירו אלינו נער כבן 16 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הנער היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מפקד תחנת גלילות, סגן-ניצב יצחק מנשי, סיפר בזירת האירוע כי "היום סמוך לשעה 15:00 התקבל אירוע על מציאת גופה בשטחים החקלאיים באזור רמת השרון. צוותי משטרה שהגיעו למקום אכן זיהו גופה בשטח עם סימני אלימות עליה. כרגע אנחנו נמצאים בשלבי החקירה הראשוניים של התיק".

עוד הוסיף כי "זהות הקורבן טרם ידועה, אנחנו נמצאים בהליכי בירור. הרקע כפי הנראה פלילי, אך כל כיווני החקירה נבדקים כרגע".

‏מתנדבי זק"א תל אביב טיפלו בגופת הצעיר ודאגו לכבוד המת. כמו כן, סייעו לצוות המז"פ המשטרתי בחקירת האירוע ואיסוף הממצאים.

חיים אוטמזגין מפקד יחידות המיוחדות של זק״א: "יחידת איתור נעדרים של זק״א פעלה במהלך כל השבוע האחרון להתחקות אחר קצה חוט אפשרי ולסייע באיתור הנעדר, כשעתיים לפני כניסת השבת קיבלתי טלפון ממתנדב מיחידת הג׳יפים של זק״א שבמהלך סיור על טרקטורון בשטח הסמוך לבית העלמין מורשה איתר ממצאים חשודים ובסמוך אליהם גופה כשעליה סימני אלימות. המידע הועבר למשטרה ולצוותי מד״א שהגיעו למקום להמשך טיפול וחקירת האירוע הקשה"

כבוד השופטת יעל הניג מבית משפט השלום בתל אביב הוציאה צו איסור פרסום בתיק החקירה האוסר לפרסם כל פרט מפרטי החקירה ובכלל זה כל פרט שיש בו כדי לזהות את החשוד/ים וזאת עד ליום חמישי.

נבדק חשד לרצח ותיק החקירה הועבר להמשך חקירה בידי ימ"ר תל אביב.

אביתר אזרזר ז"ל
צילום: יחזקאל איטקין
צילום: זק"א תל אביב
צילום: זק"א תל אביב
צילום: זק"א תל אביב
צילום: זק"א תל אביב

Back to top button