מבזקיםתאונות דרכים

צעירה בת 18 נהרגה בתאונת דרכים בירושלים, בן 18 נפצע קשה

הלילה (ראשון) בסביבות השעה 03:30 אירעה תאונת דרכים קטלנית – אופנוע עם שני רוכבים כבני 18, שהחליק בשדרות שמואל מאיר פינת הרב יצחק ניסים בירושלים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה מצאו צעירה כבת 18 כשהיא ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותה. צעיר כבן 18 שרכב עמה על האופנוע נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר עם פגיעה רב מערכתית.

פראמדיק מד"א רפאל הרבסט סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד, 2 רוכבי האופנוע, צעיר וצעירה כבני 18 שכבו על הכביש במרחק גדול מהאופנוע. הצעירה הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבלה מחבלות קשות בגופה, ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. הצעיר, שהיה בהכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית טופל בשטח ופונה במצב קשה לבית החולים כשמצבו יציב."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מתנדבי זק"א ירושלים טיפלו בגופת ההרוגה ובאיסוף הממצאים בזירה.

יאיר עובדיה מתנדב זק״א ירושלים שטיפל בזירה סיפר כי "מדובר בשני צעירים שרכבו על אופנוע, ככה״נ איבדו שליטה והתנגשו בגדר. כשהגעתי למקום ראיתי אופנוע זרוק על הכביש ובסמוך שכבה נערה כבת 18 ללא הכרה עם פגיעות קשות. צוותי מד״א עשו פעולות החייאה ובסופן נאלצו לאשר את מותה של הנערה במקום ופינו צעיר כבן 18 במצב קשה לביה״ח הדסה ע״כ. מתנדבי זק״א ירושלים טיפלו בגופת ההרוגה ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת ע״י המשטרה."

בוחני תאונות הדרכים של המשטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירת הנסיבות. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר בתאונת דרכים עצמית.

צילום: נתי שפירא
צילום: נתי שפירא
צילום: נתי שפירא

Back to top button