צרכנות

לעבור את החורף בשלום עם תרופות סבתא לצינון

שוב הגיע החורף, ואיתו השפעות והצינונים. איך מתמודדים, איך מונעים צינון חוזר ואיך חוזרים לנשום מהאף? תרופות סבתא לצינון הן השלב הראשון בטיפול כמעט בכל בית; בין אם מדובר בגוגל מוגל הידוע לשמצה, תה חם עם ג'ינג'ר, לימון וקינמון, ואפילו בצל חתוך בקערה בחדר שלכם למשך הלילה. הרשימה היא ענקית, כך שתוכלו לסמוך על סבתא שלכם שלא משנה עד כמה המצב גרוע, היא כבר תמצא פתרון. אולי הוא לא יהיה טעים במיוחד, אבל לגמרי יעשה את העבודה.

כמה תרופות סבתא לצינון שיצילו אתכם מהשפעת הפוטנציאלית

לכל סבתא תרופות טבעיות משלה המביסות בגבורה את תסמיני הצינון העיקשים ביותר. כפי שכבר ציינו רשימת התרופות היא ארוכה מאוד, ועל כן אנחנו בחרנו לפרט רק כמה מהן:

  • תרופות סבתא לצינון שיחממו וירגיעו אתכם – כשאנחנו מצוננים, קר לנו. לכן, הפעולה הטבעית שנרצה לעשות היא להתחמם. הכינו לעצמכם כוס תה חם יחד עם ג'ינג'ר וקינמון, שני אלה יחדיו הם השילוב המנצח והבלתי מנוצח כנגד צינון. דרך נוספת לחטא את הגרון ולהקל על השיעול היא להרתיח עלי זית במים במשך עשר דקות, לסנן ולשתות.
  • תרופות סבתא לאף סתום – אין דבר מרגיז יותר מגודש באף; אי היכולת לנשום, הליחה המצטברת, ועוד. ואם כבר בליחה עסקינן, אנחנו יודעים שזה טורדני ברמה בלתי נסבלת, אבל מכיוון שהיא זו שלוכדת את החיידקים בגוף חשוב מאוד להוציא אותה ממנו. דרך אחת לעשות זאת היא כוס מים פושרים, כפית מי מלח, טפטפת או מזרק. ערבבו את המלח במים והחדירו ישירות לתוך הנחיריים! קצת כמו טיפות אף, אבל טבעיות. המלצה נוספת היא פשוט להכנס להתקלח במים חמים. מקלחת חמה לא רק תגרום לכם להרגיש רעננים יותר, אלא שהאדים הנוצרים מסייעים ליצירת ליחה, וכמובן להוציא אותה.

שיטות נוספות של סבתא

קיימות תרופות סבתא לשיעול כמו גם תרופות סבתא לצינון כללי, לכאבי בטן ולכל מטרד אחר. דרכים נוספות להקל על צינון והסימפטומים הנלווים אליו הן להגביה את הראש כאשר הולכים לישון בכדי לשפר את הנשימה, קומפרסים חמים על המצח שירגיעו אתכם ויסייעו לפתוח את דרכי הנשימה. כמו כן, חשוב להקפיד לשתות מים, ולהמנע ממוצרי חלב. מובן שחשוב לציין שבמידה ואתם עדיין חשים ברע, יש לפנות לרופא ולקבל טיפול רפואי, אותו מומלץ מאוד להמשיך ולשלב עם תרופות סבתא להקלה טבעית והרגשה טובה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button