מבזקיםרצועת עזה

חמאס: קציני מודיעין של הרשות הפלסטינית סייעו לישראל בחיסול

משרד הפנים והביטחון הלאומי של חמאס פרסם היום (ראשון) הצהרה לתקשורת בה חשף פרטים חדשים על חיסולו של בכיר הג'יהאד האסלאמי בהאא אבו אל-עטא על ידי ישראל בחודש שעבר (12 בנובמבר 2019) במסגרת מבצע "חגורה שחורה".

בהצהרה נמסר כי "שירותי הביטחון החלו לחקור את ההתנקשות בבהאא אבו אל-עטאא, שהתרחש ב- 12 בנובמבר. שירותי הביטחון הצליחו לעצור תא שאסף מידע על הקדוש מעונה "אבו אל-עטא", פיקח על תנועותיו וביצע מעקב במשך כמה חודשים עד השעה האחרונה לפני שהכיבוש התנקש בו."

מתוך סרטון משרד הפנים של חמאס

עוד נמסר בהצהרה כי "אנשי החוליה הם קצינים בשירות המודיעין הכללי של הרשות הפלסטינית ברמאללה אשר הוטלה עליהם המשימה לפקח רשמית ולעקוב אחר "אבו אל-עטא", על ידי תא"ל "שבן עבדאללה אל-גרבוי" האחראי על המודיעין במחוז הדרומי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מתוך סרטון משרד הפנים של חמאס
מתוך סרטון משרד הפנים של חמאס

"קצין המודיעין ברשות הפלסטינית העביר מידע הקשור לבהאא אבו אל-עטא, ישירות לשירותי הביון של הכיבוש הישראלי" נטען בהצהרה והודגש כי "הכיבוש הישראלי נושא באחריות מלאה להתנקשות במפקד הקדוש בהאא אבו אל-עטא".

מתוך סרטון משרד הפנים של חמאס

בהצרה ציינו במשרד הפנים של חמאס כי "מה שעשו חברי החוליה בכדי לספק מידע מפורט ומדויק אודות תנועותיו של הקדוש המעונה אבו אל-עטא, תרם להגעת הכיבוש אליו ולהתנקשות בו. שירותי הביטחון תפסו חומרים טכניים המאשרים את התקשורת של תא"ל שבן אל-גרבוי עם קצינים בשב"כ. בין היתר העביר להם מידע על יכולות ההתנגדות, תוכניותיה ותנועות פעיליה ומנהיגיה."

בסיום ההצהרה נכתב: "אנו נשאר הגב המגן על ההתנגדות והחזית הפנימית ולא נאפשר לאף אדם או מפלגה, יהיה אשר יהיה, לפגוע בביטחון האזרחים והחברה הפלסטינית".

Back to top button