מבזקיםמשפטי/פלילי

5 בעלי עסק ברחבי יו"ש שמכרו אלכוהול לקטינים זומנו לשימוע

במהלך השבוע האחרון, שוטרי הנוער של מחוז ש"י, ביצעו פעילות ממוקדת ברחבי יו"ש, נגד תופעת האלכוהול וונדליזם בקרב בני נוער, זאת לקראת כניסתה של השנה האזרחית החדשה.

במסגרת הפעילות נבדקו בתי עסק שונים מתוכם 5 מכרו אלכוהול לקטינים. בעלי העסקים שמכרו אלכוהול יזומנו להליך שימוע בפני קצין משטרה, אך ניתן לראות שחלק מבתי העסק הפנים את הנושא וביקש תעודות זהות מהקטינים.

בנוסף לאמור, במהלך השבוע, הגיעו מחלקי הנוער, לבתי הספר השונים ברחבי יו"ש, קיימו הרצאות אשר כללו הסברה בנושא סכנות השימוש באלכוהול וסמים וכן העלו את המודעות בקרב הקטינים על פגיעות מין ניצול מיני, נהיגה תחת שכרות וסכנות ברשת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בימים האחרונים, פעלו מחלקי הנוער בפארקים, גנים ציבוריים, מקומות בילוי ומקומות בהם נוהגים בני הנוער להיפגש.

במסגרת הפעילות הבלשים שפכו את האלכוהול אשר נמצא בידי בני הנוער והסבירו להם את ההשלכות והנזקים העלולים לקרות בעת צריכת אלכוהול/ במשטרת ישראל מדגישים כי מעורבות האלכוהול בקרב בני נוער משפיעה רבות על שיקול הדעת וקור רוחם, סיטואציה היכולה להוביל בקלות לאירועי אלימות, וונדליזם ועבירות פליליות נוספות. פעילות זאת הינה נדבך נוסף וחשוב לפעילות הנוער, פעילות זו מעלה את המודעות בקרב בני הנוער באשר לצריכת אלכוהול וסמים על ידי קטינים.

"משטרת ישראל תמשיך להילחם בתופעת האלכוהול בקרב קטינים, ותפעל נגד בתי עסק אשר מוכרים לקטינים אלכוהול בניגוד לחוק. משטרת ישראל תמשיך לבצע פעילות גלויה וסמויה כל ימות השנה במטרה למגר את תופעת האלכוהול ובקרב בני הנוער. הורים – משטרת ישראל עושה הכל לשמור על הילדים שלכם מחוץ לבית, עשו הכל לעצור את תופעת השתייה עוד בסף הדלת." נמסר בהודעת המשטרה.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button