צרכנות

מה זה מרכזיה לעסק ואיך לבחור את המרכזייה הטובה ביותר

אם אי פעם תהיתם איך חברות שמציעות שירותי לקוחות מנהלות שיחות נכנסות  ויוצאות בכמויות גדולות למשתמשים, התשובה היא: מרכזיה לעסק שעובדת באופן וירטואלי, כלומר, על הענן. מרכזיה לעסק בגישה וירטואלית פירושה טכנולוגיית הטלפוניה של העתיד, שהיום כבר כאן.

יחידת הבקרה מורכבת ממודולים שונים שמגדילים את התפקוד הראשוני של מערכת זו. חלק מהמודולים של מרכזיה לעסק הם כפתור שמאפשר שיחה חוזרת, פקס וירטואלי, סקרי טלמרקטינג, סטטיסטיקות שיחות נכנסות, איתות דינמי, קביעת תורים, איתות סלקטיבי, אימות על ידי צדדים שלישיים, טלפונים משולבים, והקלטת שיחות.

כל יתרונות התקשורת היעילה שמגיעים עם מרכזיה לעסק

כשבוחרים ספק מרכזיה לעסק חשוב לעצור ולחשוב לפני, ולנתח מהם הצרכים שלכם ושל החברה שלכם, ועל פי הנתונים לשאול אם המרכזייה המוצעת עונה על צרכים אלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חברה שמציעה שירות טלפוני טוב יותר ללקוח, היא חברה שעוזרת לבית העסק לנהל את כל השליטה על השיחות הנכנסות והיוצאות של החברה. השיקולים הבסיסיים ביותר הם:

מענה לשיחות מרובות בו זמנית. באמצעות מרכזיה לעסק שעובדת באופן וירטואלי, ניתן לפרוץ את המגבלות במספר השיחות המתקבלות בחברה בו זמנית, לא משנה כמה נציגי שירות לקוחות מועסקים בחברה.

מרכזיה לעסק מונעת החמצת שיחות. המתקשר אף פעם לא נאלץ להקשיב לצלילים מוזרים, ואינו מועבר לתא קולי. השיחה נכנסת תמיד אל נציג השירות הפנו באותו הרגע.

תכונות מתקדמות של מרכזיה לעסק

התכונות הבאות של המרכזייה מאפשרות לחברה לחסוך זמן ולשפר את שביעות רצון הלקוחות:

מידע על כל שיחה

כששיחה נכנסת, נשמע איתות שמיידע את נציג המכירות לאיזו חברה הוא מתקשר, עם כל המידע הרלוונטי.

תפריט אפשרויות

אפשרות זו חוסכת זמן לחברה באמצעות העברת שיחות ממחלקה אחת למחלקה אחרת. במצב זה, המשתמש המתקשר צריך לחייג את האפשרות בחוגה שלו, כלומר, להקיש על מספר או סמל מיוחד, על מנת לעבור אוטומטית לאזור המקביל כדי לקבל את השירות הדרוש לו.

קווי המתנה

מה קורה כשמישהו מתקשר לבית העסק שלכם וכל נציגי השירות עסוקים בשיחות? ובכן, כאן נכנס לתמונה קו ההמתנה.

עם אפשרות זו, שיחות שלא ניתן לענות עליהן באותו רגע, ממוקמות בתור המתנה, על מנת שניתן יהיה להתייחס אליהן בהקדם האפשרי, כלומר, ברגע שבו הנציג מתפנה.

התאמה לכל סוג עסק

מרכזיה לעסק מוגדרת ומנוהלת בקלות על ידי המשתמשים בה, ולכן היא ניתנת להתאמה למגוון רחב של סוגי עסקים.

בשורה התחתונה: התקשורת העסקית שלכם מתקדמת והלקוחות מרוצים

מרכזיה לעסק שפועלת באופן וירטואלי פירושה שרוב העלויות הרגילות של אספקת שירותי הטלקום כבר אינן רלוונטיות, והתקשורת העסקית שלכם הופכת להיות זולה ונגישה.

זוהי אפשרות שמתאימה לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים, ועוזרת לבעלי עסקים להיות נגישים יותר ללקוחותיהם, מה שמגביר כמובן את שביעות הרצון של הלקוחות, ומכאן גם את הרווחים.

Back to top button