מבזקיםפוליטי / מדיני

פרץ: בדקתי: ילד לא נולד בגיל 3, נעשה השתלת לב לממשלה הבאה

יו"ר העבודה גשר, ח"כ עמיר פרץ, התארח הבוקר (שבת) באירוע "שבתרבות" ברמת גן בהנחיית תמיר סטיינמן ואמר כי "טרמפ עשה את עבודתו וחיסל את סולימאני, אבל את עבודת חיסול התורים בבתי החולים נעשה אנחנו בממשלה הבאה. נהיה הלב החברתי והמצפן המדיני."

צילום: דוברות העבודה גשר

פרץ דיבר על בקשת החסינות של נתניהו ואמר: "מאסתי בעיסוק בנתניהו, הוא לא רלוונטי יותר. חדרי המיון הקורסים, הקשישים שחיים מקצבה עלובה שמאלצת אותם לבחור בין פרוסה לתרופה, המשפחות הצעירות – הם זקוקים לחסינות, לא נתניהו."

פרץ הוסיף: "נעשה השתלת לב לממשלה הבאה. נשתיל בה לב חברתי, כדי שהמשפחות הצעירות יוכלו לחיות ולחסוך בלי לשלם 3500 ש"ח לגן ילדים. בדקתי: ילד לא נולד בגיל 3. העבודה גשר תהיה הלב החברתי והמצפן המדיני של הממשלה הבאה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות העבודה גשר

3 תגובות

  1. מר פרץ תפנים הבחיכות הם ביבי לא ביבי ולצערי הרבה ולדאבון ליבי כל המצע של מפלגת העבודה הוא ראוי ונכון וצודק חוץ מהדבר העיקרי את רוב אזרחי ישראל הם לא מענינים ביבי רונה מטוס גרוטאה בן 20 משקיע כ 800 מיליון שקל וכל תושבי קרית שמונה מוחאים לו כפיים ןמצביעים עבורו אבל 3 מיליון שקל לבנית מרכז רפואי אין לממשלה אנשי עוטף עזה שאתה מר פרץ בשר מבשרם ואבי כיפת ברזל שילדיהם מרטיבים במיטה מבלהות "צבע אדום" עד גיל 18 נותנים 50% מקולם לביבי ש10שנים לא מצליח לפתור את בעית העוטףשביבי מרמה משקר ומפיץ חצאי אמיתות בפרהסיה בטלביזיה מעריציו רק מריעים לו זה שהוא נאשם ב3מכיתבי אישום על שוחד והפרת אימונים רק מגביר את תמיכתם בו לכן כל דבריך ומעשיך לצערי הרב כמוהם כקליפת השום. תתעשת ותכוון את תעמולת הבחירות שלך לפי המציאות( שהיא מרה מאד לטעמי)

  2. מתי פרץ בכלל עבד באמת חוץ מלהיות עסקן פוליטי דמגוג גדול למה בתקופה שלא מת לא עזר לענין ישראל דמגוג בדיוק כמו פרס

Back to top button