חדשות הארץמבזקים

דין שושני וסתיו הררי הם בני הזוג שנהרגו באסון המעלית בתל אביב

לפני זמן קצר (ראשון) הותר לפרסום כי ההרוגים באסון המעלית שאירע אתמול ברחוב נדב בשכונת התקווה בתל אביב הם דין שושני וסתיו הררי, בני 25.

אתמול, בשעה 14:42 התקבל במוקד מד"א דיווח על שני בני אדם שחולצו ממעלית שהוצפה במים בבניין מגורים ברחוב נדב בתל אביב.

7 צוותי כיבוי מתחנה אזורית דן, בסיוע 3 צוותים מיחידת הצוללנים של שירותי הכיבוי "להבה" פעלו במקום וחילצו את השניים במצב אנוש כשהם מחוסרי הכרה והעבירו אותם לטיפול צוותי מד"א במקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: יחידת התיעוד המבצעי כב"ה

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבתי החולים שיבא בתל השומר ואיכילוב בתל אביב במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה אולם בבתי החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותם.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א יוסף נהון סיפר: "כשהגעתי למקום חברתי לכוחות הכיבוי שפעלו בעזרת צוללנים לסריקה בקומת המרתף המוצפת של הבניין. גבר בשנות ה-30 חולץ אלינו כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מהיפותרמיה קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה והוא פונה תוך המשך ביצוע פעולות מצילות חיים לבי"ח שיבא בתל השומר שם לצערי נקבע מותו."

פראמדיקית מד"א נעמה קרמניאן שטיפלה ופינתה את האישה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה הוסיפה: "מדובר בשני אנשים שירדו לקומה מינוס אחת אשר הייתה מוצפת ונתקעו במעלית. לאחר שהגבר חולץ מהמעלית ופונה לבית החולים המשיכו כוחות כיבוי האש בפעולות החילוץ המורכבות עד שהאישה חולצה גם כן. היא הייתה תחת המים זמן רב וחולצה מחוסרת הכרה במצב קריטי כשהיא סובלת מהיפותרמיה קשה מאוד. עוד בחדר המדרגות התחלנו את הטיפול הרפואי, העברנו אותה לניידת לטיפול נמרץ תוך ביצוע פעולות החייאה ופינינו אותה לבית החולים במצב קריטי. הרופאים בבית החולים המשיכו את פעולות ההחייאה אבל לצערי בסופן הם נאלצו לקבוע את מותה."

מבירור המקרה עולה כי דין שושני וסתיו הררי היו בקומה העליונה בבניין וירדו במעלית לחניון הנמצא בקומת המרתף (1-). המעלית נתקעה ובעקבות הגשמים העזים שירדו, המים החלו להתנקז בקומה שהוצפה והשניים טבעו למוות.

תושבי השכונה סיפרו כי בניסיון ליצור קשר עם כוחות ההצלה, הקווים קרסו ולקח להם זמן להגיע למקום ולהתחיל בפעולות החילוץ המורכבות במקום.

עמית, אחיה של סתיו הררי ז"ל ספד לה בעמוד הפייסבוק שלו: "אחותי הגדולה,האור של המשפחה, הילדה הכי יפה בגן. אני לא מאמין שאני מתעורר לבוקר בלעדייך. זה לא דבר קל לעיקול פשוט טרגדיה לכל המשפחה. ילדה שרק עשתה טוב. אני לא יודע איך נוכל להמשיך לחיות בלעדייך, השארת לנו פצע שלא יסגר לעולם. אני שבור בלעדייך אני מתגעגע אלייך אני רוצה לנשום אותך בכל רגע אני רוצה שתנוחי שם למעלה ותשמרי עלינו ועל כל המשפחה"

"את מלאך ואני יודע שאת בגן עדן" הוסיף עמית, "אני יודע שנלחמת בכל כוחותייך. אני לא מאמין שאני צריך לכתוב כזה דבר עלייך. בחיים לא דמיינתי שזה יקרה ועוד לך? לנו? השארת אותנו פה לבד להתמודד עם הכאב. אני מבטיח לעשות כל מה שאני יכול אבל גם לי קשה. אני חזק בשביל אבא אמא ואופק ופתאום הלכת והשארת אותי להיות האח הבכור שצריך לדאוג לכולם. זה היה התפקיד שלך והעברת לי אותו בלי התראה מוקדמת בלי זמן להתכונן. אחותי הגדולה אני אוהב אותך, את הדם שלי, הנשימה שלי ואני מקווה שאת שם למעלה במקום טוב יותר עם דין, אוחזים יד ביד. אתגעגע אלייך סתיוש היקרה ❤️ תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים.
אני אוהב אותך בכל איבר בגופי❤️ "

הלווייתה של סתיו ז"ל תתקיים היום בשעה 14:30 בבית העלמין ירקון שער החסד בפתח תקווה.

סתיו הררי ז"ל
סתיו הררי ז"ל

דין חזן, בן דודו של דין שושני ז"ל ספד לו בעמוד הפייסבוק שלו: בצער רב ויגון שאין לתאר אני מבשר על מותו של בן דודי האהוב דין שושני, בשר מבשרי, אהוב ליבי, שנהרג היום (ביחד עם אהובתו סתיו המקסימה 😢) באסון המעלית בשכונת התקווה. פרח טהור שאלוהים החליט שהוא רוצה להנות מנוכחותו היפה בגן עדן. אוהב אותך בן דודי האהוב. אמשיך לשאת את שמך בגאווה ובאהבה כי זה מה שהיית, גוש אהבה מושא לגאווה. נוח בשלום אהוב שלנו 💔 אוהב אותך לנצח".

דין שושני ז"ל
דין שושני ז"ל

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אמש לאסון ואמר: "אני מזועזע ממותם הטרגי של שני תושבי תל אביב שנהרגו באסון במעלית. שוחחתי עם שר הבט"פ, שר התחבורה, מ"מ המפכ"ל ונציב כבאות והצלה כדי לברר כיצד קרה הדבר ואיך ניתן למנוע אסונות כאלה בעתיד."

ראש העיר תל אביב, רון חולדאי מסר אמש: "אני מבקש להביע את תנחומיי למשפחות שני התושבים שנהרגו היום. אני מודה למאות עובדי העירייה שעבדו לאורך כל סוף השבוע וממשיכים לעבוד לאורך כל הלילה למען בטחון התושבים והחזרת השגרה לעיר."

צילום: יחידת התיעוד המבצעי כב"ה
צילום: יחידת התיעוד המבצעי כב"ה
צילום: יחידת התיעוד המבצעי כב"ה
צילום: יחידת התיעוד המבצעי כב"ה
צילום: יחידת התיעוד המבצעי כב"ה

תגובה אחת

  1. ילדים יפים וצעיריםשל של כולנו צריך להעמיד לדין עוד היום את כל הפושעים שמקבלים משכורות ולא עושים כלום בזמן אמת מפרסמים תמונות של אצלה אחרי שעתיים שהזוג היה לכוד במעלית

Back to top button