מבזקיםפוליטי / מדיני

השרה שאשא ביטון עוזבת את משרד הבינוי והשיכון, "היה לי לבית"

השרה ד"ר יפעת שאשא ביטון מונתה לשרת העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים: "מיד עם כניסתי לתפקיד אזרז את הכנת התקנות לחוק הפיקוח על מעונות היום"

השרה ד"ר יפעת שאשא ביטון תסיים את תפקידה כשרת הבינוי והשיכון לאחר שנה בתפקיד ותמונה לשרת העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים. שאשא ביטון מביאה איתה ניסיון עשיר בפעילות בזירה החברתית מתוך הכנסת ומחוצה לה וכן כיהנה ארבע שנים בתפקיד יו"ר הועדה לזכויות הילד בכנסת, במסגרתה קידמה תיקוני חקיקה בהם חוק הפיקוח על מעונות היום וחוק הצבת המצלמות במעונות, וכן קידמה את הטיפול בסוגיית אימוץ ילדים וחוללה שינוי במרכזי הגנה לילדים נפגעי עבירות מיניות.

השרה ד"ר יפעת שאשא ביטון נולדה וגדלה בקריית שמונה בה כיהנה לימים כסגנית ראש העיר וממונה על אגף החינוך והרווחה בעירייה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השרה שאשא ביטון אמרה היום עם המינוי לתפקיד שרת העבודה והרווחה: "אני עוזבת היום את משרד הבינוי והשיכון, שהיה לי בית בשנה האחרונה, ואני גאה על הזכות שניתנה לי ע"י השר משה כחלון לטפל בסוגיות הליבה של הדיור בישראל לצידו– דיור ציבורי, מחיר למשתכן, התחדשות עירונית וביטול תמ"א 38. אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון שנתן בי, ופניי אל משרד העבודה והרווחה בו אמשיך לקדם ולפעול למען אזרחי ישראל בנאמנות ובנחישות. מיד עם כניסתי לתפקיד אזרז את הכנת התקנות לחוק הפיקוח על מעונות היום."

צילום: יעל אורבך

Back to top button