מבזקיםצבא וביטחון

ארה"ב לאזרחיה בישראל: "היזהרו מפני מתקפת טילים"

שגרירות ארצות הברית בישראל פרסמה היום (שני) אזהרה מפני ירי טילים בעקבות מתח מוגבר במזרח התיכון אשר עלול לגרום לסיכונים ביטחוניים עבור אזרחי ארה"ב בחו"ל. ההודעה מתייחסת לשוהים בישראל, בירושלים, בגדה המערבית וברצועת עזה.

בהודעת השגרירות נכתב כי "כאמצעי זהירות, השגרירות ממליצה לאזרחי ארה"ב להישאר ערניים ולנקוט בצעדים מתאימים להגברת המודעות הביטחונית שלהם, שכן אירועי ביטחון, כולל ירי טילים, עלולים להתרחש בזמן הקרוב וללא התרעה."

"במקרה של ירי מרגמה או רקטה, ייתכן שתופעל אזעקת "צבע אדום". יש להתייחס לכל ההתראות כאל אמיתיות, לעקוב אחר הוראות הרשויות המקומיות ולהיכנס באופן מיידי למקלט או מרחב מוגן. דע את מיקומו של המקלט הקרוב ביותר או המרחב המוגן שלך. אנשי ממשל אמריקאים ובני משפחתם עלולים להיות מוגבלים בתנועה לאזורים המאוימים מפגיעת טילים. למידע נוסף על הפעולות שיש לנקוט במקרה של שמיעת אזעקה או פיצוץ יש לבדוק באתר פיקוד העורף של צה"ל. בנוסף ניתן להוריד את אפליקציית פיקוד העורף בחינם במכשירי אנדרואיד או אפל כדי לקבל התראות בזמן אמת. השגרירות ממשיכה לעקוב אחר המצב ותספק מידע נוסף בשעת הצורך".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. אנחנו היהודים מאמינים בהשגחה פרטית לא יעזור לכם עוכרי ישראל סופכם קרוב העמלקים ארורים יש בורא לעולם וסופכם העמלקים קרוב מאד מאד מאד

Back to top button