מבזקיםפוליטי / מדיני

מתווה עמיר פרץ להחלפת נתניהו נחשף

סיעת העבודה גשר הביעה תמיכה מלאה של כל חברי הכנסת במתווה היו"ר עמיר פרץ למהפך וריצה של כל גוש המרכז שמאל לניצחון בבחירות. מתווה עמיר פרץ להחלפת נתניהו נחשף: ריצה משותפת של העבודה גשר, כחול לבן ומרצ.

יו״ר העבודה גשר ח"כ עמיר פרץ אמר: "מחר בבוקר אפגש עם בני גנץ ואניח בפניו את המתווה ללכת לממשלה שלא תסתפק בלהחליף את נתניהו – היא תחליף גם את המדיניות שלו."

"אני מניח על השולחן את המתווה שלי" אמר והוסיף כי "הכדור עכשיו במגרש של כחול לבן. אני רוצה לוודא שאם יהיה מהפך הוא יהיה מהפך של שינוי ותקווה, ולכן, אני פונה לבני גנץ הערב וקורא לו לרוץ ברשימה משולשת עם מפלגת העבודה ועם מרצ ברשימה אחת. אסור לנו לאבד אף קול."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר פרץ: "אני מרגיש את הייאוש. המהלך הזה יעיר את אזרחי ישראל החפצים בשינוי ויביא אותם לקלפי בהמוניהם. אני רואה חצי מיליון איש בכיכר רבין תומכים ברשימה. זה יביא אנרגיות חדשות לגוש. דבר כזה עוד לא היה בישראל, אנחנו נשנה את חוקי המשחק. ב"כחול לבן" צריכים להחליט מי השותפים שלהם – אנחנו לשינוי ותקוה, או בנט וסמוטריץ' לסיפוח והפקרה חברתית."

פרץ הוסיף: "מרצ לא פסולה בעיני. אם גנץ יחליט שהוא לא חלק מגוש השינוי והתקווה, אנחנו נחליט מה נכון לגוש שלנו."

ח"כ ניצן הורביץ, יו"ר המחנה הדמוקרטי-מרצ מסר בתגובה: "נתמוך בכל חיבור בגוש המרכז- שמאל. אבל, החיבור האסטרטגי, החיוני, המיידי וההכרחי הוא בין העבודה למחנה הדמוקרטי ליצירת שמאל, ישראלי חזק! זו התקווה לה מצפים הבוחרים, זה המהלך הפוליטי והמוסרי הנדרש וזה מהלך מהותי לסילוקו של נתניהו".

7 תגובות

  1. עמיר פרץ רוצה להחליף את נתניהו משום שהמצב בישראל בלתי נסבל, והוא צודק: בישראל יש הבטלה של 25 אחוזים; רוב עם-ישראל עני מרוד; רוצים לסלק את ישראל מן האומות המאוחדות; בשנה שחלפה יצאו לחוץ-לארץ לטיול רק אלפיים איש עשירים מופלגים; עשרות-אלפי אנשים חסרי-בית ולכן ישנים בגנים; לכן בבחירות הקרובות חייבים להצביע למפלגת העבודה האמיצה ולכחול-לבן.

  2. לא ידעתה לנצל היזדמנות בבחירות האחרונות. יכולתה לקנות את עולמך. ולשנות את החברה בישראל אכשיו תצא בחוץ

  3. אם זה הקפין של עמיר פרץ עדיף שילך הביתה בקצב הזה הוא מחסל את מפלגה הוא לא מביא שום מסר חדש פשוט חבל הוא לא שומע הוא רק משמיע כמה חבל שאגו שלו יחסל את מפלגה

  4. עמיר פרץ מרגיש את הייאוש של העזים ומשליך זאת עלינו.
    בהמה גסה ומשונה, איזו תוכנית יש לך, כדי לגרום נזקים לעם ולמדינה??? מושחת!!!

Back to top button