איראןמבזקים

בכיר איראני: סדרת פעולות מצערות לארה"ב תגיע בזמן הנכון

חסין אמיר עבדאללהיאן, יועצו המיוחד של יו”ר הפרלמנט האיראני (המג'לס) לעניינים בינלאומיים אמר הערב (שלישי) כי איראן תגיב על חיסולו של קאסם סולימאני בסדרת פעולות מכאיבות לארצות הברית וכל מי ששיתף עמה פעולה כדי לבצע את החיסול של סולימאני ביום שישי האחרון בבגדאד.

"בקרוב תקבלו חדשות על התגובה האיראנית לארצות הברית" אמר עבדאללהיאן והוסיף, "סדרת פעולות מצערות לארצות הברית תגיע בזמן הנכון ולא תיקח זמן רב. אנו נספק את התגובה הזו לארצות הברית ולאלה ששיתפו עם וושינגטון פעולה לבצע את הפשע הזה. טראמפ ביצע פשע גדול. עכשיו הוא שקוע עמוק בביצה והוא יתחרט על זה".

בתוך כך, אמר הערב שר ההגנה האמריקני מארק אספר "אנחנו ממתינים לראות אם איראן תנסה לנקום ותגיב נגד ארצות הברית. מערכות ההגנה האוויריות של ארצות הברית הפרוסות ברחבי המזרח התיכון נמצאות כעת בכוננות הגבוהה ביותר לקראת תקיפה אפשרית.".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
חסין אמיר עבדאללהיאן, יועצו המיוחד של המג'לס

3 תגובות

  1. כמה ברברת יש לאיראנים… אנחנו נגיב… אנחנו נכה… אנחנו נפעל… אנחנו נשמיד… אנחנו נכסח… אנחנו נפציץ… אנחנו… וזה יקרה בקרוב… לא רחוק… בעוד זמן לא רב… בהפתעה… באישון לילה… בין הערביים… בין לבין… חלאס סתומים. פה גדול. הם מפחידים את עצמם פחד מוות

Back to top button