איראןלבנוןמבזקים

איראן מאיימת: אם ארה"ב תתקוף אותנו חיזבאללה יתקוף את ישראל

סוכנות הידיעות האיראנית "תסנים" מדווחת הלילה כי מקורות במשמרות המהפכה האיראניים מדגישים כי "אם ארצות הברית תגיב שמתקפה לעברנו, אז חיזבאללה בלבנון ישגר טילים לעבר ישראל".

3 תגובות

  1. למרות שאני לא ימין(עכשיו אני הבחר רק ימין) ואני אשכנזי.ראיתי איך ב"גץ מחבק את שונה ישראל והיהודים.שהוא כספית.אישר לו להיות חבר כנסת יחד הערבים המשותפת שמהללים את השהידים ברצח חיילי צהל ויהודים.ולעומת זה.לבן גביר שמוכן למות למען המדינה.אמרו הוא קיצוני.ולכספית הוא בסדר.זה רק טיפה בים למה צריך לחסל ולהשמיד.ולהעמיד לדין.את כל שופטי ה'בגץ באמצע רחוב.על פשעים נגד עם ישראל.על פשעים נגד חיילי צהל.ועל פשעים נגד היהודים.חד וחלק.הם אירגון מסוכן.לצהל לעם ישראל וליהודים …

  2. צודק.צודק..הב"גץ נותן כוח לעוכרי ישראל והיהודים.הוא כניראה שותף שלהם.בטוח שרוב האליטה הזאת סמאלנית.ויוצאים נגד הימין.לכן העם צריך לקום ולהפוך את כל מוסדות האירגון הדיקטטורי של הסמאלנים.באופן דחוף ביותר לא לפחד לצאת לרחובות.

  3. לכול הטמבלים יפיי נפש נשמה שחורה.לעשות שלום זה טוב.הם כאילו עושים שלום ומקבלים עוד שטח להיות קרובים אילנו.פשוט לחסל אותנו.תמיד אמרתי שעדיף היה להיכנס לעזה.ולמוטט הכל שם.עים 100 הרוגים.מאשר בעוד כמה שנים יהיה מיליונים.ועדיף מילחמה עכשיו.מאשר לחכות שלאירן יהיה פצצה גרעינית.וישמידו אותנו בקלות.דבר ריאשון זה לחסל את הב'גץ ואת עמותות הסמאלנים שיוצאים לכול מיני ארצות ומכפישים את ישראל וחיילי צהל.

Back to top button