מבזקיםפוליטי / מדיני

בליכוד דורשים תשובות מיועמ"ש הכנסת, מנדלבליט מגיב

במפלגת הליכוד אמרו הערב (חמישי) כי אחרי שהתברר שבת זוגו של אייל ינון הייתה ממגישי כתבי האישום נגד רה"מ, עכשיו מתברר שיועמ"ש הכנסת הוא עד תביעה בתיקי נתניהו. אייל ינון ובת זוגו נמצאים בניגוד עניינים חמור שמחייב אותם לפסול עצמם מיידית מטיפול בענייני ראש הממשלה נתניהו".

בליכוד ציינו כי הם ממתינים לתשובות מיידיות: מאייל ינון – מדוע לא פסלת את עצמך מטיפול בבקשת החסינות בהיותך עד תביעה נגד רה"מ ולאור העובדה שבת זוגך תובעת בכירה בתיקי נתניהו? מעמית מררי – מדוע לא פסלת את עצמך מטיפול בתיקי נתניהו לאור העובדה שבן זוגך הוא עד מטעם התביעה? האם אתם באמת מצפים מהציבור להאמין שמעולם לא דיברתם על תיקי נתניהו כפי שהצהיר היועמ"ש לכנסת? הולך ומתברר שכל התהליך בכנסת פסול ומזוהם כחלק מהקמפיין של מפלגת כחול-לבן "רק לא ביבי". הליכוד מצפה לתשובתכם מיידית.

אז לפי מיטב ידיעתנו, יועמ"ש הכנסת איל ינון או בת זוגו עמית מררי לא מסרו את תגובתכם, אך מי שכן מסר תשובה הוא משרד המשפטים מטעם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בהמשך לפניות בנושא" נכתב בהודעה, "נבקש להבהיר כי שמו של היועץ המשפטי של כנסת ישראל, עו"ד איל ינון, נכלל ברשימת עדי התביעה בכתב האישום בעניינו של ראש הממשלה לנוכח העובדה שבתיק החקירה קיים מזכר תרשומת אודות שיחה שהתקיימה אתו בנוגע לסדרי עבודת הכנסת בשגרה. מובן כי אין מדובר בעדות מהותית לתיקים, וממילא לא היה בדבר כדי למנוע בדרך כלשהי את מעורבותה של עו"ד עמית מררי מטיפול בנושא".

4 תגובות

  1. מערכת המשפט,אחרי שהתברר ללא כל ספק, שהיא תופרת תיקים,ממשיכה להשתין מהמקפצה ללא כל בושה,מערכת המשפט במדינת ישראל ,פשטה את הרגל

  2. כל ההליך שננקט נגד ראש הממשלה הוא הליך מזוהם ואינו תקין ויש לי תחושה שכל כלי התקשורת במדינה מגוייסים נגד ראש הממשלה כך גם משרד המשפטים כולם ביחד מגוייסים לשם מימוש והגשמת מטרה אחת והיא להפיל את השלטון ברשות נתניהו

  3. מנדבליט אל תמרח. מעורבתו של ינון היא יותר מעבריינית ומשוחדת מבחינה חוקית מאשר אתה מנסה להקל בה. לעומת השטויות שטפלתם על נתניהן, אתם הפושעים האמיתיים, ובכל זאת אתם עדיין לא מודים ןלא מתכופפים. בכל מדינה נאורה, כל העיתונאים, אנשי השמאל המעורבים, ןבכירי מערכת המשפט, היו כבר יושבים בכלא. אך במדינתנו האומללה, הפושע הוא הצודק, והקורבן הוא הפושע. אני ורבים מחבריי החלטנו בשבוע שעבר לעזוב את הארץ עד שבג"ץ יבוטל. עד אז, תקראו לנו נפולת של נמושות, כמו שיקירכם הצדיק האגדי, מחולל שואת אוסלו טבע. תגידו מה שתירצו. אני כבר שומע את התגובות המטופשות על ירידה, שיבושם לכם. מי שיצחק זה אני וחברי. אתם תצטרכו להתקע במדינה הזו, שאירן לידה, היא בחירת הדמוקרטיות.

  4. כל הטריקים הערמומיים לא יעזרו. ביבי יעמוד לדין ובית משפט יחליט אם זכאי או אשם ומוטב שעה אחת קודם. אולי גם נחסוך בחירות נוספות. כה לחי לאלה העוסקים במלאכה באמונה ונתונים למתקפות מרושעות.

Back to top button