מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ: כשאמרתי שנתניהו דואג רק לנתניהו התכוונתי בדיוק לזה

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') בני גנץ כתב היום (שישי) בעמוד הפייסבוק שלו: "ישראל תקועה, ואחרי הבחירות האלו נוציא אותה לדרך חדשה."

גנץ אמר כי "במהלך השבועות האחרונים נפגשתי עם ראשי ערים וראשי מועצות ברחבי הארץ. כולם מספרים עד כמה הבחירות שכפה עלינו נתניהו בפעם השלישית פוגעות בהם. פוגעות בכולנו. עד כמה הכל תקוע כי מישהו החליט לנסות להשיג חסינות – יהיה המחיר אשר יהיה. הרי זה מצב בלתי נתפס. מצד אחד יש רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה שתפקידם לפעול למען אזרחי ישראל, ומצד שני יש אדם אחד ששרף כבר כמה מיליארדים על מערכות בחירות רק כדי לנסות להימלט ממשפט. כשאמרתי שנתניהו דואג רק לנתניהו התכוונתי בדיוק לזה."

גנץ הוסיף כי "ביום ראשון הקרוב צפוי יועמ"ש הכנסת למסור את עמדתו בנוגע לסמכותו של יו"ר הכנסת אדלשטיין למנוע את הקמת ועדת הכנסת שבה תידון החסינות של נתניהו. מיד אחרי שיפרסם את עמדתו אנחנו נפעל לכינוס הוועדה ולקיים את דיוני החסינות. אני מאוד מקווה שזה יקרה בהסכמתו של היו"ר, ואם לא-זה יקרה בלעדיה. לא נוותר בנושא הזה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גנץ התייחס גם למזג האוויר הסוער שפקד את הארץ והביא לקורבנות ואמר, "הסופה והגשמים שפקדו את הארץ השבוע הביאו לעלייה חדה במפלס הכנרת אבל גם לאסונות קשים. המקרה של מוטי בן שבת ז״ל שאיבד את חייו בניסיון להציל אחרים הוא סמל לערך הרעות, ולאכפתיות אחד כלפי השני – גם אם אם לא מכירים. מכל הארץ והמגזרים הגיעו סיפורים על אנשים שסייעו זה לזו להתמודד מול ההצפות ופגעי מזג האוויר, שהניעו את הטרקטור או המשאית כדי לחלץ אזרחים, שהדפו מים קרים ודעות קדומות יחד, בלי רצון לתמורה, רק מתוך סולידריות. הלוואי ונמשיך ברוח המבורכת הזאת גם בימי שגרה. כי זה הכוח שלנו."

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ

4 תגובות

  1. לא הליכוד ממש דואגים לעם, 13 שנים בשלטון הכל רק מתייקר ועוד עם גוש חרדי משיחי

  2. איך לך שום מדיניות רק לא ביבי נמאסת עם כל הפלצנות שלך ושל חבירך בכחול שחור פעם מדינה חילונית והפעם שוברים ימינה אתה חושב שהעם מטומטם אתם כמו קוקסינלים כל בחירות משנים את העמדה שלכם

Back to top button