מבזקיםמשפטי/פלילי

תלמיד כיתה י"ב נורה למוות בנהריה, "בלתי נתפס. כואב ומרתיח"

עיריית נהריה הודיעה הבוקר (שני) כי הנער שנורה אתמול ברחוב וייצמן בעיר הוא אבי ציצושווילי, תלמיד כיתה י"ב שלמד בתיכון שחקים בעיר. בהודעת העירייה נמסר כי אבי הוא בנו של עובד העירייה יוסי ציצושווילי. "אנו מחבקים את המשפחה היקרה בשעתה הקשה" אמרו בעירייה.

משטרת ישראל הודיעה הבוקר על מותו של אבי ציצושווילי בן ה-17 שנורה אתמול בנהריה ופונה במצב קשה למרכז הרפואי גליל בעיר יחד עם גבר נוסף בן 28 תושב עכו שנפצע אף הוא באירוע. "הלילה התקבל עדכון מביה"ח, כי בתום ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו של הנער. הודעה נמסרה למשפחתו ע"י בית החולים." נמסר בהודעת המשטרה.

במרכז הרפואי לגליל אמרו כי "הנער שנפגע אתמול בערב באורח קשה מאוד מפגיעת כדור, מת הלילה במרכז הרפואי. בסביבות השעה 23:00 הוכנס הנער לניתוח מציל חיים, לאחר שנפגע בבית החזה ובעמוד השדרה, תוך פגיעה באיברים פנימיים ודימום מאסיבי. בתום הניתוח הועבר הנער לטיפול נמרץ ילדים, וכעבור כשעתיים, בסביבות 2:30 לפנות בוקר, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המרכז הרפואי לגליל משתתף בצער המשפחה ומחבק אותה ברגעיה הקשים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד נמסר כי "הפצוע הנוסף בן ה-28 מאושפז במצב קשה ויציב ביחידה לטיפול נמרץ, לאחר שעבר אף הוא ניתוח במהלך הלילה".

אבי ציצושווילי ז"ל

האירוע התרחש אמש בסביבות השעה 19:00 כאשר התקבל במד"א דיווח על שני פצועי ירי ברחוב וייצמן בנהריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת האירוע מצאו את השניים שרועים על הארץ כשהם במצב קשה וסובלים מפצעי ירי. לאחר טיפול בשטח פונו כאמור השניים למרכז הרפואי לגליל.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א דור וקנין סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי את 2 הפצועים שוכבים בהכרה כשהם סובלים מפצעי ירי. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים והם פונו במצב קשה לבית החולים."

כוחות משטרה גדולים זרמו למקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע, במקביל לסריקות אחר חשודים במעשה. טרם ברור האם אבי ציצושווילי היה קשור לאירוע והערכה היא שהוא נקלע לזירה ונפצע בשוגג מירי תועה לעברו במהלך ניסיון חיסול של הגבר בן ה-28 שנפצע קשה בירי, תושב עכו המוכר למשטרה.

רבים מתושבי העיר ספדו לאבי ציצושווילי ז"ל והתקשו להאמין איך נער בן 17, נקלע בלב העיר בה גדל לזירת פשע ומסיים את חייו בצורה כל כך טראגית. "עצוב מאוד !
משתתף בצער המשפחה, לא ניתן לעכל אובדן של ילד בגיל כל כך צעיר הלא עוול בכפו…תנוחמו מן השמיים!", כתב זיו אסולין.

ומיקי אלקובי כתב: "בלתי נתפס .כואב .ומרתיח ..ילד מדהים להורים נפלאים ויקרים ..עצוב שאלו הם חיינו ..יהי זכרו ברוך ..השם יקום דמו".

משטרת ישראל ממשיכה בחקירת האירוע ובבירור הנסיבות.

הלווייתו של אבי ציצושווילי ז"ל תתקיים הערב בשעה 21:00 בבית העלמין הישן ברחוב בלפור בנהריה.

זירת האירוע. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תגובה אחת

Back to top button