צרכנות

השתלות שיער בטורקיה: ההזדמנות להחזיר את השעון לאחור

תיירות רפואית פופולרית כבר שנים, אבל האם היא פופולרית גם בתחום השתלות השיער? ובכן, אם אתם מחפשים מרכז רפואי שמציע השתלות שיער במחירים סבירים, התשובה שלכם היא טורקיה.

אבל רגע לפני שתזמינו את כרטיסי הטיסה שלכם, כדאי להבין כמה עובדות חשובות על ההליך בפרט ועל השתלות שיער בטורקיה בפרט.

מהי השתלת שיער?

בדומה לכל הליך אחר של השתלה, השתלת שיער כוללת אזור שתורם את השתל אזור שמקבל אותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אלא שלהבדיל מהליכים אחרים של השתלות, גוף המטופל הוא גם התורם וגם הנתרם. כן. אתם תורמים לעצמכם את ההשתלה. מה שאומר שהליכי השתלות שיער הם בטוחים ויעילים יותר מאשר סוגים אחרים של השתלות מורכבות יותר, מכיוון שיש רק מטופל אחד שמעורב בתרומה ובקבלה, כך שההתאמה היא מדויקת.

הרקמה בראש שעדיין מסוגלת להצמיח זקיקי שיער, מוסרת, ומועברת לחלק אחר בקרקפת, שזקוק להשתלת שיער.

מה קורה במהלך טיפול השתלת שיער?

הליך השתלת שיער מתחיל עם פגישת ייעוץ אישית, במהלכה נבדקת רמת ההתקרחות של המטופל, בדיקת ההיסטוריה הרפואית והאישית של המטופל, ביצוע בדיקות נחוצות, והרכבת תכנית טיפול אישית בהתאם לממצאי המבדקים, והעדפות המטופל.

איש מקצוע שמתמחה בכירורגיה אסתטית, מחטא את הקרקפת ומזריק תרופה כדי להרדים את האזור התורם, כלומר, החלק האחורי של הראש, כהכנה לניתוח השתלת השיער. בשלב הבא, ההליך ממשיך באחת משתי שיטות, בהתאם לשיטת ההשתלה שנבחרה. אז בואו נבחן את שתי השיטות הנפוצות המשמשות בהליכי השתלות שיער בטורקיה.

השתלת שיער בשיטת FUT – השתלת יחידה פוליקולרית

בשיטה זו, המנתח מסיר רצועת שיער מאחורי הראש, האזור התורם, ומניח אותה בצד בתמיסה מיוחדת. בינתיים האזור התורם נתפר ונסגר, והאזור מוסתר על ידי השיער המקיף אותו. בהמשך, המנתח וצוותו מחלקים את רצועת הקרקפת שנקטפה, לשתלים שמוכנים להשתלה.

השתלים יכולים למנות בין חמש מאות עד אלפיים שתלים בודדים להשתלה על האזור בקרקפת שמסוגל לארח את זקיקי השיער. מספר השתלים משתנה על פי סוג השיער, איכותו וצבעו, כמו גם גודל האזור המקבל.

השתלת שיער בשיטת FUE – חילוץ יחידה פוליקולרית

שיטה פופולרית נוספת של השתלות שיער בטורקיה היא שיטת FUE, או חילוץ יחידה פוליקולרית. בשיטה זו, המנתח הראשי, בסיוע הצוות הרפואי, יתחיל בגילוח האזור התורם, בחלק האחורי של הקרקפת, ולאחר מכן מוסרים זקיקי השיער בזה אחר זה מהאזור התורם. השתלת השיער לאזור הנמען זהה במהותה בשני ההליכים.

לאחר הכנת השתלים, האזור הנמען של הקרקפת מחוטא, ואז המנתח משתמש באזמל או במחט כדי ליצור חריצים או חורים זעירים באזור המטופל בקרקפת.

בשלב הבא, כל שתל מוצב בנפרד באזור שמקבל את ההשתלה, על דיי המנתח והצוות, לשם יצירת קו שיער חדש. התהליך יכול להימשך שעות, בשל הדיוק הדרוש, אבל זהו השלב האחרון בניתוח השתלת השיער, לפני שהצוות הכירורגי יבצע חבישה לאזור המטופל בתום הניתוח.

 מה קורה בשלב ההתאוששות לאחר השתלת שיער?

יתכנו כאבים קלים באזור המטופל במשך מספר ימים לאחר ההליך. מסיבה זו, רופאים ומנתחים שמבצעים השתלות שיער נוטים לרשום תרופות הרגעה קלות למשך מספר ימים בתקופת ההתאוששות.

התרופות כוללות תרופות לשיכוך כאבים שמסייעות להתמודדות עם הכאבים, אנטיביוטיקה שמסייעת להדחת זיהום מאזור הניתוח, ותרופות אנטי דלקתיות להגנה מפני נפיחות. ברוב המקרים, מטופלים שעברו השתלות שיער בטורקיה יכולים לטוס חזרה הבייתה כעבור שלושה ימים בלבד לאחר הניתוח, ורובם מתחילים לחוות צמיחת שיער חדשה בתוך שנה מתום הטיפול.

ולשאלת השאלות: האם השתלות שיער בטורקיה עובדות?

במילה אחת: כן. השיער המושתל חוזר לצמוח בתוך פרק זמן של בין שנה לשנתיים מתום הטיפול. חשוב להבין שיתכן שהתקווה והחלום על שחזור רעמת השיער המלאה על הקרקפת לא יוגשם, בהתאם למאפיינים האישיים של כל מטופל.

אבל בהחלט ניתן להשיב את צמיחת השיער באזורים שלפני הטיפול דללו וההתקרחות הורגשה בהם. כלומר, השתלות שיער בטורקיה מחזירות את השעון לאחור, והתוצאות אפשריות וזמינות.

תיירות רפואית והשתלות שיער: למה הגיוני לטוס לטורקיה לטיפולי שיקום שיער?

הליכי השתלות שיער בטורקיה זמינים בעלויות הרבה יותר נמוכות בהשוואה להליכים בארץ או במקומות אחרים באירופה או בארצות הברית.

כמובן שיש לקחת בחשבון את עלויות הטיסה, אבל עדיין, החיסכון משמעותי, במיוחד אם בוחרים את חבילות הטיפולים המשתלמות המוצעות על ידי רוב המרכזים שמבצעים את ההשתלות, בשיטת 'הכול כלול', כלומר, חבילות שכוללות גם את השהות במלון, גם את שירותי ההסעות, וכמובן גם את הטיפולים.

לא משנה את מי תשאלו או איפה תחפשו, התשובה והתוצאה תמיד תהיה אחת

אם תתחילו לחפש את המקום הטוב ביותר להשתלות שיער מחוץ לישראל, התשובה שתקבלו תהיה חד משמעית: טורקיה.

השילוב של מחירים נמוכים באופן משמעותי מהמחירים המוצעים לטיפולי השתלות שיער בארץ ובמקומות אחרים בעולם, ביחד עם החבילות האטרקטיביות, האיכות המקצועית הגבוהה של המנתחים והצוותים הרפואיים, והתוצאות המעולות שאלפי מטופלים מקבלים מדי שנה, הם שהופכים את טיפולי השתלות שיער בטורקיה לכל כך פופולריים ומבוקשים.

זו גם הסיבה שלא משנה את מי תשאלו או איפה תחפשו, ההמלצה שתקבלו תהיה תמיד זהה: טיפולי השתלות שיער בטורקיה ובמיוחד באיסטנבול, מציעים את ההליכים המקצועיים, האיכותיים, המוזלים והטובים ביותר בעולם.

 

Back to top button