חדשות הארץמבזקים

תיעוד: אירוע אלים, חמור ויוצא דופן בישיבת המועצה המקומית קצרין

אתמול (שני, 13.01) התרחש אירוע חריג ויוצא דופן במהלך ישיבת המועצה המקומית קצרין, כאשר במהלכה תקף על פי החשד פיזית, אחד מחברי המועצה את ממלאת מקום ראש המועצה, שרון רואס.

כאמור, אתמול התכנסה מליאת המועצה המקומית קצרין בכדי לדון בהעלאת הארנונה המתוכננת. לקראת סוף הדיון ורגע לפני אישור העלאה שקלית של תעריפי הארנונה, זרק על פי החשד חבר מליאה את המכשיר הסלולרי שלו על סגנית ראש המועצה שרון רואס, שרק בנס לא נפגעה, למזלה ולמזלה של הסגנית השנייה שישבה לידה, אנה גרוסמן.

ישיבות מליאת המועצה המקומית קצרין משודרות בלייב פייסבוק כחלק ממערך השקיפות לתושב ולישיבות מליאה מגיעים גם תושבים. לקראת סוף המליאה אמש, בעת שהתלהטו הרוחות בין ממלאת מקום ראש המועצה לבין חבר המועצה, ארעה התקרית האלימה, אותה ראו בשידור חי תושבים רבים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

וכך זה נשמע:

ממלאת מקום ראש המועצה: "סיימת לקבל סמסים? אולי שאורי יסמס לך את התשובה",

חבר המליאה: את חוצפנית!"

ממלאת מקום ראש המועצה: למה, סיימת לקבל סמסים?"

כתגובה השליך את מכשיר הסלולרי אשר אחז לכיוונה של ממלאת המקום תוך כדי צעקות: "לא סימסתי, את יכולה לראות בפלאפון מטומטמת, אל תאשימי אותי, אל תאשימי אותי, מה אני מקבל ממנו?!

ממלאת מקום ראש המועצה: "אתה ממש נוהג באלימות…"

המועצה המקומית קצרין הדגישה כי היא מגנה כל סוג של אלימות, בין אם מילולית ובין אם פיזית. כחברי המליאה, נבחרי הציבור אשר אמורים לפעול לטובת העיר ולטובת תושביה, אינם יכולים להתנהג בדרך אלימה ומבישה מעין זו. אנו מצפים מכל נבחרי המועצה ומהציבור כולו לגנות באופן חד וברור התנהגות כזאת.

שרון רואס, סגנית וממלאת מקום ראש המועצה אמרה בתגובה כי "אתמול נחצה קו אדום במליאת המועצה בקצרין. בחרתי בחיי הציבוריים כדי לעשות טוב ולא על מנת לקבל פרס. קהילת קצרין היא בנפשי ואני מברכת על הזכות לקחת חלק בעשייה. ברור לי שיש חילוקי דעות וויכוחים, זה חלק מההוויה הפוליטית, אבל יש גבול ברור בין זה לבין התפרצויות אלימות! חבר מועצה בחר להשליך לעברי מכשיר סלולרי מכיוון שדבריי כנראה פגעו במטרה. לתחושתי, אם הייתי גבר זה לא היה קורה. מכיוון שאני אישה הוא העז ועל כך אני מוחה!!"

"אני אמשיך לכבד כל אחד גם אם דעותיו שונות מהשקפתי" ציינה רואס והדגישה כי "שום דבר לא ירפה את ידיי מהמשך עשייה, אבל כולנו צריכים לומר – לא לאלימות!!"

3 תגובות

  1. שקר וכזב. הכתבה הזו מהווה לשון הרע. נכחתי בחדר הישיבות והייתי עדה לכל אשר התרחש – לא מני ולא מקצתי ואני מוכנה להעיד על כך בכל בית משפט. זה מה שקורה כאשר יש ראש מועצה נקמן ומגמתי, המציק לתושבים ולחברי האופוזיציה.

  2. סך הכל מסר לכיוונה את הטלפון שתראה שהוא לא מסמס או מקבל סמסים, ככה הופכים עכבר לפיל, תרגעו וקחו את הדברים בפרופורציה.
    נכון שנבהלה אבל בין להשליך את הטלפון לזה יש מרחק גדול.

Back to top button