מבזקיםצבא וביטחון

יום הולדת לנגדי צה"ל, "הזדמנות להביע הערכה גדולה מאוד"

היום (שני) התקיים אירוע יום הולדת 50 ומעלה לנגדי צה"ל, בראשות ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי ובנוכחות ראש אגף כוח האדם, אלוף מוטי אלמוז.

כ-200 נגדי צה"ל בני 50 ומעלה חגגו יחד עם בני זוגם באירוע ראשון מסוגו שנועד להוקיר את פועלם המשמעותי בצה"ל לאורך השנים, כל אחד בתחומו. הערב התקיים בהיכל החדש של תיאטרון בית ליסין ובמסגרתו צפו הנגדים בהצגה "הגלולה".

כמו כן, במהלך הטקס הועלו לבמה בהפתעה חלק מילדיהם של הנגדים והנגדות, שגם הם משרתי קבע בצה"ל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי אמר "אדם מחפש משמעות לדעת שהוא עשה ועושה עם החיים שלו דבר משמעותי. ואתם עושים דבר בעל ערך רב שתורם, מבצר ומחזק את ביטחון עם ישראל. אתם מהווים מופת לחברים הצעירים, דמות שמסתכלים עליה. חלק מהרגעים היפים הזכורים לי מתפקידי השונים הם הרגעים שהלכתי לדבר עם הנגדים ביחידות השונות. לסגור את הדלת ולשבת עם איש מקצוע, בעל ניסיון חיים שתורם לך כמפקד משהו מאוד ייחודי. אנצל את ההזדמנות להביע הערכה גדולה מאוד, בשם כל המטה כללי ובשם כל צה״ל".

רס"ר בה"ד 1, רב-נגד יצחק טאיטו הודה לרמטכ"ל ובירך את הנגדים: "אני רוצה להגיד תודה רבה לרמטכ"ל על ערב הוקרה לכבוד הנגדים ובני זוגם. נגדים יקרים, תרומתכם מאוד חשובה בעיצוב הדור הצעיר וחובתנו היא להמשיך בכך".

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

תגובה אחת

  1. כל הכבוד לנגדי צה"ל , שעמלים ימים כלילות , על מנת להגביר בנושאים רבים ושונים , את ביטחון מדינת ישראל .

Back to top button