מבזקיםתאונות דרכים

הרוג ו-3 פצועים בינוני בתאונת דרכים בכביש 89 באזור צפת

הלילה (שלישי) אירעה תאונת דרכים קטלנית בין רכב פרטי לרכב מסחרי בכביש 89 סמוך לגשר עכברה. פראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של תושב צפת כבן 51, ופינו לבית החולים זיו בצפת 3 פצועים במצב בינוני, בהם גבר כבן 50 (נהג הרכב המסחרי), נער כבן 13 וילדה כבת 10 (שני ילדיו של ההרוג).

פראמדיק מד"א שמעון ביסמוט סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את 2 הרכבים עם פגיעות קשות, נהג אחד הרכבים, גבר כבן 51 נלכד במושב הנהג כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה, תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות של הכיבוי הענקנו לו טיפול רפואי שכלל מתן תרופות והנשמה, לאחר פעולות החילוץ המשכנו את הטיפול הרפואי אבל מצבו היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. 3 פצועים נוספים, גבר כבן 50 וילדים כבני 10 ו-13 שנפצעו באורח בינוני טופלו במקום ע"י צוותים נוספים של מד"א ופונו לבית החולים."

שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום עם קבלת האירוע ופתחו בחקירת נסיבות התאונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמרכז הרפואי זיו נמסר כי "בעקבות תאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב על גשר עכברה, הובאו לחדר הטראומה של המרכז הרפואי זיו שני ילדים בני 12 ו-13 (מהרכב האחד) המוגדרים במצב בינוני. כמו כן, פצוע נוסף בשנות ה-60 לחייו (מהרכב השני) כשהוא בהכרה ומוגדר במצב בינוני. יצוין כי למרכז הרפואי זיו הובא גם הרוג מהתאונה שמותו נקבע על ידי מד"א."

מבירור ראשוני עולה כי אחד מכלי הרכב המעורבים סטה מנתיב הנסיעה שלו אל הנתיב הנגדי. סיבת הסטייה בבדיקה וחקירת התאונה נמשכת.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: כבאות והצלה ארצי
צילום: כבאות והצלה ארצי
צילום: כבאות והצלה ארצי

תגובה אחת

Back to top button