מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד לרצח בדרום: הבעל התקשר ודיווח "חנקו את אישתי"

אישה בשנות ה-35 לחייה נמצאה הלילה (שלישי) כשהיא מחוסרת הכרה בבית בפזורת ערעור, סמוך לנבטים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה. בהמשך הלילה ניסו הרופאים בבית החולים לייצב את מצבה אך ניסיונות ההחייאה כשלו והם נאלצו לקבוע את מותה.

חובש רפואת חירום במד"א עלה עבד אל כאלק סיפר: "כשהגעתי לבית חברתי לכוחות המשטרה שביצעו בהדרכה טלפונית של חובש ממוקד מד"א פעולות החייאה בסיסיות באישה בשנות ה 30. המשכתי את הטיפול שלהם, ביצעתי בדיקות רפואיות, היא הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה ויחד עם צוות הניידת לטיפול נמרץ ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים והיא פונתה במצב קריטי לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי שם לצערי נקבע מותה."

כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירת האירוע ובהם אנשי המעבדה הניידת לזיהוי פלילי, אספו ממצאים ופתחו בחקירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ניידת משטרה הבוקר בזירת האירוע. צילום: דוברות המשטרה

מבירור המקרה עולה כי הבעל התקשר למד"א ודיווח שחנקו את אישתו. כשהכוחות הגיעו למקום, הם מצאו את האישה כאמור שרועה על הארץ מחוסרת הכרה, כאשר הבעל לצידה ועוד מספר בני משפחה.

לאחר היוודע מותה ובתום הערכת מצב, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית של מרחב הנגב. הבעל ומספר מבני המשפחה עוכבו לחקירה בחשד למעורבות באירוע.

גופת האישה נשלחה לבדיקה פתולוגית במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button