מבזקים

בנט נפגש עם הרב פרץ והבהיר, "לא אשב עם איתמר בן גביר"

שר הביטחון נפתלי בנט מקיים בשעה זו (רביעי) פגישה עם שר החינוך, הרב רפי פרץ על מנת להגיע עמו להסכמות שיובילו לאיחוד בין "הימין החדש" לבית היהודי". מקורבי השר בנט ציינו כי "הפגישה בין השרים פרץ ובנט ממשיכה להתקיים בשעה זו ברוח טובה. השניים מנסים להגיע להסכמות. בנט מעוניין באיחוד עם הבית היהודי בראשות הרב רפי פרץ כדי לחבר את הימין האידיאולוגי. כפי שהבהיר – לא יישב עם איתמר בן גביר."

השר בנט התייחס לדרישת הליכוד להתאחד עם מפלגת "עוצמה יהודית" בהנהגת עו"ד איתמר בן גביר והבהיר כאמור שלא יישב איתו באותה מפלגה. "לא אכלול ברשימה שלי מי שמחזיק בסלון ביתו תמונה של אדם אשר רצח 29 איש חפים מפשע. זה לא יקרה. זו החלטתי הסופית." הדגיש בנט.

"ישנם אנשים שאוחזים קו אידיאולוגי הפוך משלנו" הסביר בנט והוסיף, "במקום לבנות, שוברים. במקום לתקן, מתפרעים. זו תפיסה של בוז עמוק למדינת ישראל ולמוסדותיה. זלזול במפקדי צה"ל ובאנשי כוחות הביטחון. לתפיסתם, אלימות זה בסדר. להעביר סדנאות לפורעי חוק כיצד להתל בחוקרים זו ברכה. חברים, זה איום ונורא."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אנחנו מאמינים במדינת ישראל, גם כשאנו רואים את פגמיה. אנחנו פועלים לתקן את המדינה; לא להחריב אותה. לא שוברים את המדינה; מתקנים אותה. אכן, יש פלונטר פוליטי. אך יש לכך פתרון פשוט ומיידי: שראש הממשלה יזמן אליו את ידידי הרב רפי פרץ, יסייע לו להצטרף אלינו, ושיקרא לבן גביר להסיר את התמודדותו לכנסת. זה בידי ראש הממשלה, ורק בידיו." הדגיש בנט וציין כי "הקריאה של הליכוד כלפיי להכניס לרשימה בהנהגתי את בן גביר אינה ראויה. חבריי בליכוד—אם אתם כל כך רוצים אותו, שריינו אותו אצלכם! אמשיך להילחם על ערכיי".

צילום: יוסי איפרגן, לע"מ

תגובה אחת

  1. מה שנכון עכשיו , להרכיב את הממשלה , ולא להגיע למצב של בחירות נוספות ; ואים צריך לשם כך : לוותר ולהתאחד .

Back to top button