מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר עונה לבנט: "אני מסיר את התמונה בסלון"

עו"ד איתמר בן גביר מגיב לפני זמן קצר (רביעי) לדבריו של נפתלי בנט בהודעה דרמטית בחשבון הפייסבוק שלו וכתב: "נפתלי שלום. קראתי את דבריך. הסברתי אינספור פעמים כי אני נגד פגיעה בחפים מפשע."

"לאור העובדה שגורל עם ישראל וארץ ישראל מונח על כף המאזניים, ועל הפרק סכנה של הקמת ממשלה שתגרש יהודים מהבית, אני מודיע כי לטובת האחדות וניצחון הימין בבחירות אני מסיר את התמונה בסלון. אני קורא לך ולשר סמוטריץ' לגלות אחריות ולהציל את שלטון הימין." ציין בן גביר.

7 תגובות

  1. בנט בבקשה אל תעשה שטויות , תחשוב טוב מה נכון למדינת ישראל , כולנו נלחמים לגוש ימין גדול , ובגלל מאבקי כח ושלטון מפלגתי אתה נמנע , תזכור טוב אם גוש הימין לא ינצח אות קיין על ראשך .

  2. בנט תתעורר .
    תראה כמב בן גביר עושה למען האחדות.
    אם לא תתאחד ויהיה ממשל שמאל האשמה תרחף על ראשך.
    איתמר יישר כח

  3. זה המסמר האחרון שלו
    בנט בושה וחרפה תתבייש לך
    אם אתה אדם מאמין אז אתה יודע כמה חשובה
    ארץ ישראל
    ואתה בשביל כבוד
    בשביל מה אתה מתנהג כך
    דע לך שאתה שותף ואחראי לכל מה שעלול להיות לנו

  4. איתמר היקר ישר כח גדול!!!
    אין דבר גדול יותר מהאחדות והשלום, רק מאוחדים ננצח.
    נפתלי אוהבים אותך, גלה אחריות בבקשה, זה מה שעם ישראל צריך, השמאל מאוחד , הערבים מאוחדים, בבקשה ממך תעשה מעשה ותתאחד לימין גדול.

  5. בנט לא אמין בכלל, אמר ש- 99% מהערבים נאמנים והוא בעצמו לא מאמין לזה, אמר גם שהשב"כ לא מענה את הנערים ויצא ששיקר לעם ישראל, בנט אדם שקרן ולא אמין בכלל, הוא רחוק שנות אור מאיתמר בן גביר.

  6. בנט לא למד לקח מהפעם הראשונה וחבל כי עוד הפעם הוא הולך לקבל סטירה מאוד חזקה וממשלת השמאל תקום ביגללו איתמר אדם ישר יותר מבנט ויוותר נאמן וןאמים לבוחרים שלו אני מקווה בן דביר יעלה ובנט יעוף

Back to top button