מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ יברקן ישוריין במקום ה-20 ברשימת הליכוד, "שמח לחזור הביתה"

לאחר שמפלגת הליכוד הציעה לח"כ גדי יברקן לעזוב את מפלגת כחול לבן, להצטרף למפלגתה ולשריינו במקום ה-20, פנה ח"כ יברקן ליו"ר כחול לבן וביקש לשריין אותו במקום גבוה יותר ברשימה אחרת יקבל את הצעת הליכוד ויעזוב.

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ סירב לבקשה של ח"כ יברקן והדיח אותו מהרשימה. בהודעה ציין ח"כ גנץ "‏החלטתי בתיאום עם חה״כ רא״ל (במיל׳) בוגי יעלון להדיח מרשימת כחול לבן את ח״כ גדי יברקן".

כאמור, ח"כ גדי יברקן הצטרף למפלגת הליכוד וישוריין במקום ה-20 ברשימת המפלגה לכנסת ה-23.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה, בנימין נתניהו נפגש עם ח"כ יברקן ואמר לו: "גדי אני שמח לראות אותך כאן. יש לנו כל-כך הרבה מה לעשות ומה לתקן – במאבק באלימות, בגזענות, למען השיוויון, למען העלאת שארית אחינו ואחיותינו כאן בארץ. אני שמח לראות אותך. ברוך שובך הביתה לליכוד."

צילום: דוברות הליכוד

גדי יברקן השיב לנתניהו ואמר "אדוני ראש הממשלה אני שמח לחזור הביתה. בין היתר אני חוזר בזכות הלחץ שהפעילה עליי הקהילה ימים ולילות בתקופה האחרונה. אני עשרים שנה בפעילות חברתית למען הדברים הללו. אין גאה ממני בקהילה בית ישראל שהפכה לכוח אלקטורלי משפיע בפעם הראשונה מזה עשרות שנים ואני חייב להם חוב מוסרי. אני מקווה ומאמין שנשפר את מצבה של הקהילה ושל החברה בישראל למען אחדות עם ישראל ולמען ארץ ישראל. נעשה ונצליח."

צילום: דוברות הליכוד

תגובה אחת

  1. ולבוגדים לא תהא תקומה.
    יברקן עשית טעות. חבריך הישנים מסתייגים ממך. חבריך החדשים לא יסבלו אותך כי הוקפצת לפניהם.
    אתה נשאר קרח מכאן ומכאן.
    מתפלא עליך. אתה מזכיר לי את הבוגד אלכס מיצובישי גולדפרב.
    תתבייש!

Back to top button