מבזקיםפוליטי / מדיני

העבודה-גשר-מרצ הגישו את רשימת המועמדים לכנסת ה-23

ראשי העבודה – גשר – מרצ הגישו הערב (רביעי) את רשימת המועמדים לכנסת ה-23.

יו”ר העבודה-גשר-מרצ, ח”כ עמיר פרץ: “הרשימה שאנחנו מגישים עכשיו, רשימת העבודה-גשר-מרצ היא המצפון החברתי והמצפן המדיני לישראל. הרשימה הזאת תוביל, הרשימה הזאת תנווט את הממשלה הבאה ותהיה מכפיל הכוח של מחנה השינוי ותקווה. עידן נתניהו הסתיים. החיבור הזה יבטיח שאין סיכוי שיהיו לו 61 מנדטים לחסינות."

עוד אמר ח"כ פרץ כי "במקום זאת, אנחנו נדאג לחסינות לאזרחי ישראל. חסינות למשפחות הצעירות, לילדי ישראל, לקשישים ולנכים ולילדים בעלי המוגבלויות. חסינות למערכת החינוך וחסינות למערכת הבריאות. חסינות לאזרחי ישראל הערבים, וחסינות להתיישבות העובדת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו”ר גשר, ח"כ אורלי לוי אבקסיס: "אנחנו משלבים ידיים למען הילדים, למען הקשישים, למען החברה הישראלית כולה. נעשה הכל כדי לקדם את הדברים החשובים באמת. יחד נביא את הנושאים האלה לקדמת הבמה. אני שמחה שגילינו אחריות והבנו את גודל השעה. עשינו את המתבקש ועכשיו אנחנו מסתכלים קדימה".

יו"ר מרצ, ניצן הורוביץ: "אנחנו מביאים היום בשורה גדולה לכל מי שחולם על ממשלת שמאל-מרכז. ממשלת יוזמה מדינית ושלום, צדק חברתי ושוויון, שלטון החוק וזכויות אדם – באשר הוא אדם. הריצה המשותפת תחזיר אותנו לשולחן הממשלה ואת השמאל להנהגת המדינה. מי שרוצה לסלק את הגזענים, אנשי הסיפוח וההומופובים ממשרדי הממשלה, מי שרוצה לראות את כחול לבן מקימה ממשלת מרכז שמאל, איתנו ולא עם הימין המשיחי, יש לו רק בחירה אחת – העבודה גשר מרצ".

צילום: דוברות העבודה-גשר-מרצ

Back to top button