מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר תקף את פרץ: מי שמתקרא שר חינוך בגד בי ותקע לי סכין בגב

יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר תקף הערב (רביעי) בחריפות את שר החינוך, הרב רפי פרץ ואמר כי "מי שמתקרא שר חינוך בגד בי ותקע לי סכין בגב וב-84 אלף מצביעים. וזה לא רק הוא אלה סמוטריץ', בנט איילת שקד, כולם היו במעל. עשינו הכל כדי ללכת ביחד, הסכמנו לוותר על מקומות, הלכנו יד ביד עם הרב רפי פרץ, דיבר היום השר בנט ואמר שהבעיה שלו זו עם התמונה בסלון – אז כדי למנוע מפלה של הימין, כדי להציל את ממשלת הימין – הורדתי את התמונה מהסלון."

בן גביר הוסיף כי "מסתבר לא מעניין את האנשים האלה לא אידיאולוגיה ולא שום דבר אלא רק אגו. בנט, שקד וסמוטריץ׳ שנלחם כמו ילד קטן על תפקידים, שר חינוך שמשקר – זו חבורה שלא ראויה להנהגה. עוצמה יהודית הולכת לבחירות כדי להציל את שלטון הימין. אנחנו יודעים שהקולות שלנו לא ילכו לאנשים שמשקרים ובוגדים בערכים. הערב הזה בנט, סמוטריץ' הרב פרץ שמו קץ לא רק לקריירה הפוליטית שלהם אלא גם מנסים לפגוע בשלטון הימין, לנו בעוצמה יהודית יש אחריות – אנחנו ננרוץ וננצח".

צילום: עוצמה יהודית / הבית היהודי

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2 תגובות

  1. בן גביר צודק לא בנט, לא שקד, לא סמוטריץ לא פרץ לא בייבי וגם לא גנץ. וגם לא בן גביר אלו אנשים שדואגים בראש ובראשונה לעצמם ולא חושבים על עם ישראל. לא סתם הגיעו לבחירות 3 וגם שם לא יהיה חידוש. מנהיג אמיתי לא יאכל לפני שהעם שלו אכל מנהיג אמיתי יחשוב בראש ובראשונה על העם שלו. ובכל העולם זה מתרסק ונופל אנשים מתחילים להבין שכולם בפוליטיקה משקרים ומונעים מאינטרסים אישים.

Back to top button