מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד לרצח: בן 57 נחנק למוות במחסן בפתח תקווה, חברו נעצר

גבר בן 57 נמצא הלילה ( חמישי) כשהוא מחוסר הכרה ברחוב שחם בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו במקום טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע מותו.

פראמדיק מד"א בני טבק סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב בתוך המבנה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

חובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א – הצלה פתח תקווה מאיר גרוסמן הוסיף: "מצאנו את האיש במבנה תעשייתי כשהוא ללא דופק ונשימה עם סימני חבלה בפלג גופו העליון , ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות כולל מתן תרופות, אולם לצערנו למרות הנסיונות מותו נקבע במקום."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הצלה פתח תקווה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה ועצרו חשוד, גבר בן 50 תושב העיר בחשד שביצע את המעשה. מתשאול בשטח סיפר החשוד כי חברו, שהיה שיכור לגמרי ביקש ממנו לרכוב על אופניים בחזרה לביתו אך חשש לחייו. הוא ביקש ממנו שלא יצא מהמקום כך כשהוא שיכור ומשזה לא הסכים ויצא עם האופניים לכביש, החליט לקשור אותו לכיסא במקום. לדבריו, בהמשך הוא מצא אותו כשהוא ללא הכרה.

מחקירת המשטרה עולה כי החשוד, שעובד כשומר במחסן למוצרי חשמל, הזמין מספר חברים שישבו לשתות עמו לשוכרה. במהלך הערב עזבו החברים והוא נותר לבדו עם הקורבן. על פי החשד, בשלב מסוים החל ביניהם ויכוח, במהלכו חנק את חברו באמצעות חבל שלפת סביב צווארו אשר הוביל למותו.

המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות האירוע.

2 תגובות

  1. כולי תקווה שלא מדובר בבני עדה דוברי רוסית. זוהי התנהגות אופיינית לגוים מברית המועצות מהם אנחנו היהודים שמרנו מרחק, כי אצלינן לא היה קיים עניין של שתיה. כי אם זה שוב דובר רוסית – תחשבו את מי מביאים ואל תאשימו יהודים דוברי רוסית.

  2. בזמן כעס ומריבה , יש כאלה שלא שולטים ברגשות שלהם ; ובמקום לחשוב בהיגיון , הרגשות שולטים עליהם , ומסתבכים במשפטים, ונכלאים בבתי הסוהר ויש כאלה שגם בבית הסוהר ממשיכים להסתבך עים אסירים אלימים , ונפצעים או נהרגים .

Back to top button