מבזקיםצבא וביטחון

חשד: אסיר ביטחוני ניצל יציאה לבדיקות רפואיות כדי להבריח טלפונים

סוהרי בית מעצר שקמה בודקים חשד שאסיר ביטחוני בעל רקע רפואי זייף צורך ביציאה לבית חולים כדי להבריח פלאפונים בנתיב הברחה מתוחכם לבית המעצר.

היום (חמישי, 16.1.20) בשעות הבוקר, התלונן אסיר בטחוני בעל רקע רפואי מבית המעצר ׳שקמה׳ כי איננו מרגיש טוב בשל הבעיות הרפואיות שמהן הוא סובל. בתום בדיקה במרפאת בית המעצר הוחלט לפנותו לבדיקה מקיפה בבית החולים.

מספר שעות לאחר מכן התקבל דיווח מקב"ט בית החולים "ברזילי" על תפיסה של שתי חבילות חשודות בתא שירותים באחד ממכוני ההדמיה שבבית החולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות שב"ס

קצין המבצעים של בית המעצר "שקמה" חבר לקצין הביטחון של בית החולים והשוטר הקהילתי המוצב במקום לבירור תכולת החבילות. בבדיקה, נמצאו בהן 2 מכשירי טלפון נייד תקניים, 13 לוחות פלאפון, 17 כרטיסי סים ו-5 ראשים של מטען לפלאפון.

צילום: דוברות שב"ס

בדיקת צילומי האבטחה הובילה אותם לאזרח שנראה שותל את האמצעים במקום. אותו אזרח, תושב מזרח ירושלים, נתפס ע"י המשטרה וצוות האבטחה של בית החולים, עוכב והובא להמשך חקירה במשטרת אשקלון.

בשירות בתי הסוהר ציינו כי "תפיסת האמצעים היא תוצר של מדיניות שיתוף פעולה בין שירות בתי הסוהר לבין מאבטחי בתי החולים והמוסדות האחרים בקהילה אליהם מובלים אסירים ועצורים והרחבת מעגלי האבטחה בהתמודדות מול כל איום או נסיון הברחה אל תוך הכלא."

Back to top button