מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד לרצח והתאבדות בפתח תקווה: גבר ואישה נמצאו ירויים בדירה

הערב (שישי) בסביבות השעה 21:20 הוזעקו כוחות גדולים של מד"א ומשטרת ישראל לרחוב עין גנים בפתח תקווה בעקבות דיווח על גבר ואישה שנמצאו ירויים בדירה בקומה השנייה בבניין.

כוחות מד"א שהגיעו למקום מצאו גבר בן 62 ואישה בת 57 כשהם ירויים בפלג גופם העליון וללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותם.

פאראמדיק מד"א יוסי חלבי סיפר: "כשהגענו למקום , הובילו אותנו לדירה, ראינו גבר ואשה מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סמני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: חדשות MivzakLive

כוחות משטרה ובהם צוותי הזיהוי הפלילי החלו באיסוף הממצאים בזירה ובחקירת נסיבות האירוע.

מבירור ראשוני של המקרה עולה כי מדובר בזוגיות פרק ב' בין השניים שלא היו נשואים, הגבר עבד ככל הנראה כמאבטח בבית ספר בלוד והחזיק באקדח ברישיון במסגרת תפקידו.

על פי החשד השניים היו לבד בבית והגבר ירה באישה במטבח מספר יריות ולאחר מכן התאבד. נבדק החשד כי הרקע לאירוע הוא רצונה של האישה לסיים עמו את הקשר הזוגי.

צילום: חדשות MivzakLive

בנה של המנוחה, כבן 30 ניסה להתקשר לאמו מספר פעמים אך משלא נענה, הגיע לבית והמחזה הנורא נגלה לעיניו. השכנים סיפרו כי הבן החל לצעוק ולהשתולל וירד מהדירה בסערת רגשות. השכנים ציינו כי מדובר בשכונה יחסית שקטה אך לא שמעו ירי.

צילום: חדשות MivzakLive

רב פקד שי גז, סגן מפקד משטרת פתח תקווה אמר בזירת האירוע כי "כרגע אנחנו בשלב ראשוני של החקירה ואנחנו מבינים על פניו שמדובר בגבר שירה בבת זוגו והתאבד. ככל הנראה הוא החזיק באקדח ברישיון".

האירוע ככל הנראה התרחש מספר שעות לפני שהשניים נמצאו על ידי הבן של המנוחה.

המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות האירוע.

צילום: חדשות MivzakLive
צילום: חדשות MivzakLive
צילום: חדשות MivzakLive
צילום: חדשות MivzakLive

Back to top button