מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ צבי האוזר: "נתניהו מחלק את ישראל ומסכן את בטחונה"

ח"כ צבי האוזר התארח היום (שבת) באירוע "שבתרבות" בשהם בהנחייתה של העיתונאית רינה מצליח. ח"כ האוזר התייחס למצב הפוליטי תקף את התנהלות ראש הממשלה ואמר כי "נתניהו מחלק את ישראל".

לדבריו, "כשנתניהו משסה ומפלג הוא פוגע בתשתיות החוסן של מדינת ישראל. ישראל איננה עומדת בפני אתגרי אוסלו של 93', אלא אתגרים היותר דומים לאתגרי יום כיפור של 73'. אתגרים שמחייבים לכידות וחוסן כמרכיב ליבה בחברה הישראלית. בהתנהלות הזאת הוא מסכן את בטחונה של ישראל."

ח"כ צבי האוזר באירוע "שבתרבות" בשהם

על הנושא המדיני בכחול לבן אמר ח"כ האוזר כי "בכחול לבן יושבים אנשים שאולי חלוקים באשר למרכיבי ההסדר הרצוי מול הפלסטינים, אבל אנחנו תמימי דעים באשר לניתוח המציאות ומסכימים כי אין נלסון מנדלה פלסטיני שמתדפק על דלתנו. בנוסף, אנחנו מסכימים על עקרונות הליבה שמהווים את בסיס ההסכמה של רובה של החברה הישראלית- ירושלים המאוחדת תישאר בריבונות ישראל, הירדן הוא קו הגבול המזרחי של ישראל, לא תהיה נסיגה חד צדדית והמשך הבנייה ופיתוח בגושי ההתיישבות כולם. ומעל הכל ההסכמה בכחול לבן שכל הסדר מדיני יגיע למשאל עם. מכאן שאם יבשיל הסדר מדיני, דבר שאני מטיל בו ספק, תוכל החברה הישראלית לדון ולהכריע על המחלוקות בעניין בזמן אמת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

האוזר הדגיש כי "בכל פעם שהיה הסדר מדיני שעמד על שולחנו של נתניהו הוא אמר "כן", כך היה בנאום בר אילן, הקפאת ההתיישבות ובתשובה החיובית שנתניהו לתכנית המדינית של ג'ון קרי. היום אנו שומעים קול דממה דקה כשנתניהו מקפיא 2000 דירות בהר חומה בירושלים. לא נאמרה לי מילה אחת על כך מסמוטריץ' ובנט, "יראי נתניהו". זאת האמת במערומיה."

על ההצעה שראש הממשלה נתניהו יכהן ראשון בממשלת אחדות אמר ח"כ האוזר כי "ההצעה הזו הייתה רלוונטית לבחירות הראשונות. ברגע שהוגש כתב אישום, התהפכו היוצרות. כפי שלא אשלח את ילדיי לבית ספר שבו המנהל מואשם בפשע, כך גם כעת לא יתכן שקברניט המדינה ינהיג אותה כשהוא חשוד בפלילים. זה לא עניין אישי. יש פה עניין עקרוני ומוסרי. נתניהו היה פעיל ועיצב את הסטנדרט הלאומי בעניינו של אולמרט."

ח"כ צבי האוזר באירוע "שבתרבות" בשהם

2 תגובות

  1. מי שמפלג זה אתם. רסיסי מפלגות שהתאחדו לקריאה רק לא ביבי. אין אידיאולוגיה, אין דרך, רק הסתה. מר נתניהו הוא ראש הממשלה הטוב ביותר מאז קום המדינה וקשה לכם עם זה. בלתי אפשרי לנצח אותו, אז מנסים עם כל החבר'ה מהפרקליטות,תקשורת ובגץ. ועדיין אתם לא מצליחים…העם לא מאמין בכם.

  2. כך אומר מי שמקווה לשבת בקואליציה עם המשותפת מר האוזנר חושב שהעם טיפש

Back to top button