מבזקיםפוליטי / מדיני

מה אמרה ח"כ קרן ברק שהרגיז את יושבי האולם? 70% קמו ונטשו

חברת הכנסת קרן ברק (הליכוד) התארחה היום (שבת) באירוע "שבתרבות" בקריית אונו, בהנחיית אבי בטלהיים, ושיקפה את שיתוף הפעולה ההדוק שבין כחול לבן לרשימה המשותפת.

"מספיק לשבת בדיוני הוועדה המסדרת, שבהם מתפקד אחמד טיבי כיד ימינו של ראש הועדה אבי ניסקורן מכחול לבן, ובפועל מנהל יחד איתו את הישיבות ואת כל הכנסת בימים אלו. חובה שהציבור הימני-לאומי יתעשת ויצביע ליכוד. זה כבר לא איום ולא גוועלד, זה קורה היום דה פקטו בכנסת ואם יצביעו לכחול לבן – ככה תתנהל המדינה." אמרה ח"כ ברק.

עוד הוסיפה כי "כל פעולה של כחול לבן לקרוץ לבוחרי הימין, כמו פסילתה של היבא יזבק היא פעולה מלאכותית שתפקידה לטשטש את המציאות הנוכחית בכנסת – שיתוף פעולה מלא וקואליציוני בין כחול לבין לרשימה המשותפת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר שאמרה זאת, קמו כשבעים אחוז מיושבי האולם ונטשו את המקום.

חברת הכנסת קרן ברק גינתה את התנהגותם ואמרה: "לצערי הרב זהו פרצופו של השמאל בישראל. אותם אנשים שמדברים גבוהה גבוהה על חופש מחשבה, חופש בחירה וחופש מחשבה – לא מסוגלים להחזיק מעמד חמש דקות בחדר עם אדם שחושב שונה מהם. הובכתי בשביל אותם אנשים חסרי סבלנות וצרי אופקים וההתנהגות הזו רק מחזקת בי את האמונה בצדקת דרכי."

9 תגובות

  1. אם זה ככה אז מדוע מלכתחילה הם באו בכלל .??? אם לדבריך הם ידעו מראש את מה שהיא תגיד ….

  2. זהו פרצופו המעוות והדו פרצופי של הסמול ההיפוקרטי שמדבר גבוהה גבוהה על חופש הביטוי ועל חופש הבחירה ועל הסובלנות כלפי השונה מהם ….פתאום מתגלה פרצופים הדוחה של הסמולנים העלובים והרקובים והריקנייים שלא מסוגלים לשבת כמה דקות ולשמוע = דעה שונה משלהם .מי שהובך ויצא מגוחך כאן .אלה רק הסמולנים האנטישמים שונאי הדת .ושונאי היהדות הם הצאצאים והדור השני והשלישי לצאצאי הקאפואים היודנראט ממלחמת העולם השניה .

  3. יש לאנשים מה לעשות בחיים מלבד לשמוע אתאת הדיקלומים הנבובים שהיא באה להשמיע. את הדעות שלה יודעים ומכירים כבר . בצדק קמו והלכו- למה לשבת שעה רק כדי להקשיב לשטויות שהיא פולטת?

  4. מופתע שבאו לשמוע אותך ,מגיעה עם דף מסרים מוכתב,
    זה מה שנשמע כל השבוע כנראה.

Back to top button